וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הטניס הרחיק את הראל לוי לשלושה חודשים

28.2.2007 / 17:10

וועדת המשמעת של האיגוד דנה בהתנהגותו של לוי במשחק הזוגות בגמר גביע המדינה, אותו נטש באמצע. לוי נקנס גם ב-500 ש"ח

שלושה חודשי הרחקה בפועל, שלושה חודשי הרחקה על תנאי לשנה וקנס כספי של 500 שקלים, זה העונש שהטילה ועדת המשמעת של איגוד הטניס על הטניסאי הראל לוי, אשר במהלך משחק זוגות בגמר גביע המדינה החליט לנטוש את המגרש ולא להמשיך לשחק. אגודת אס"א הראל ת"א, אליה משתייך לוי, נקנסה גם היא ב-500 שקלים.

לוי הודה בעובדות בפני ועדת המשמעת הביע צער והתנצל על הצעדים שבהם נקט. הוא נימק את התנהגותו בנסיבות סביב משחק גמר הגביע אשר לטענתו אורגן שלא כראוי, במתקן לא ראוי, ברעש, בהעדר כמות שופטים מספקת, בטעויות שיפוט ובהעדר טיפול רפואי לו נזקק לפני המשחק ובמהלכו. לטענתו, הוא כשחקן מקצועני הרגיל לסטנדרטים אחרים לא יכול היה להשלים עם המצב, כך שכל הגורמים הביאו אותו להפסיק את המשחק באמצעו.

ועדת המשמעת בראשותו של עו"ד עדי דיסקין ובהרכב של שני דיינים נוספים (עו"ד ארנון בן חור והגב' חדוה גונן), מצאה את לוי אשם בהתנהגות בלתי ספורטיבית ובהתנהגות בלתי הולמת. בסיכומים כותבת הוועדה: "הפסקת משחק בכלל ובמשחק גמר גביע המדינה בפרט היא עברה שיש לראותה בחומרה שאין להשלים עמה. על אחת כמה וכמה כאשר שחקן מקצועני עטור הישגים, שחקן נבחרות ישראל מתנהג כך זו דוגמא רעה לשחקנים צעירים. נפלא מאתנו מדוע השחקן לוי, כשחקן ותיק ומנוסה לא נהג כמקובל בכל תחרות טניס, דהיינו מדוע לא פנה לשופט המשחק ולמשקיף והודיע כי פציעתו מונעת ממנו מלהמשיך במשחק ובכל היה נמנע כל ההליך המתנהל בפנינו" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully