וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון גרשון יחמיץ את מכבי חיפה

לי בוץ ואסף שקד

28.2.2007 / 16:18

בלם בית"ר ירושלים מוצהב וייעדר מול האלופה. הקבוצה סיימה ב-0:0 מול הפועל ת"א בגביע הטוטו, איבן יוליץ' נפצע אצל האדומים

בית"ר ירושלים והפועל תל אביב נפגשו היום (רביעי) למשחק במסגרת המחזור העשירי בבית ב' בגביע הטוטו, ממנו כבר הבטיחו לפני כן אותה בית"ר והפועל כפר סבא את עלייתן לחצי הגמר.

המשחק שהתקיים בטדי היה כאמור לפרוטוקול בלבד, כך שמוליכת הליגה הרשתה לעצמה להתייצב בסגל חסר ללא מיכאל זנדברג, יואב זיו ושמעון גרשון. טוטו רושל ושוונקי לעומת זאת פתחו בהרכב של יוסי מזרחי, שגם נתן קרדיט לשחקני הקבוצה הצעירים.

מהצד השני, ניר לוין בחן במשחק את שחקני הספסל ומספר שחקנים ממחלקת הנוער, שניים מהם - הבלם יהודה חוטה והחלוץ מאור אסור, פתחו בהרכב ושיחקו 90 דקות בהופעת הבכורה שלהם בבוגרים. גם איבן יוליץ' קיבל הקרדיט מהמאמן, אבל נפצע והוחלף כבר בדקה ה-29 על ידי יקיר לוסקי, שלא הרשים והוחלף גם הוא לקראת סיום המשחק.

משחק חשוב או לא, גם הפעם ההתקפה של בית"ר ירושלים לא הצליחה למצוא את הרשת. במקרה הזה, גם החוד של הפועל תל אביב עם טועמה ולוסקי לצד הצעירים ביברס נאתכו, רביד אשר, אליעד דדון, איתי אלקסלסי ואסור לא מצאו את הרשת של אבי איבגי.

בית"ר ירושלים נותרה בסופו של דבר במקום השני בבית ב', מה שלא כל כך משנה מבחינתה. הפועל תל אביב עלתה למקום השלישי ונותר לה עוד משחק לפרוטוקול בלבד נגד מכבי פ"ת.

הרכב בית"ר ירושלים: אבי איבגי, גל אלברמן (אלי ששון, 46), אריק בנאדו, איתן טיבי, דוד אמסלם (רוני גפני, 65), קובי מויאל (שמוליק קוזוקין, 46), אבירם ברוכיאן, ז'וזה רמאליו, שוונקי (טוטו תמוז, 46), רושל טוטו, עמית בן שושן.

הרכב הפועל ת"א: גליל בן שאנן; עמר מנצור, טל חן, יהודה חוטה, מאור פרץ, וולינגטון דה אוליביירה, שי אבוטבול (איתי אלקסלסי, 65), ביברס נאתכו, סלים טועמה (רביד אשר, 57), מאור אסור, איבן יוליץ' (יקיר לוסקי, 29) (אליעד דדון, 85).

לוין: "בשבת יהיה סיפור אחר לגמרי", יוליץ' בספק לנתניה

בסיום המשחק התייחס מאמן הפועל ת"א, ניר לוין, לשיתופם של שחקני הספסל וחמישה משחקני קבוצת הנוער של המועדון: "המטרה של המשחק היתה מבחינתנו לתת דקות לשחקנים שמשחקים פחות בליגה, כמו גם לשחקני נוער שחלק מהם שיתפנו בהרכב וחלק כמחליפים".

"הצעירים ששיחקו היו בסדר מבחינת היכולת שהם הציגו", המשיך לוין, "אבל המטרה הכללית היתה שהם ישתלבו ויבלו קצת זמן בקבוצה הבוגרת. לא היה משחק גדול, אבל במסגרת השאיפות שלנו ראינו כמה דברים שרצינו ובסך הכל אפשר להגיד שהיה משחק אימון טוב. אנחנו יודעים שבשבת בנתניה יהיה סיפור אחר לגמרי".

איבן יוליץ', שהוחלף בדקה ה-29 לאחר שסובב את הקרסול בצורה רצינית, לא צפוי להיות בסגל לשבת. החלוץ סובל מנפיחות סביב הקרסול ומחר יעבור בדיקה שתיקבע בדיוק מהי חומרת הפציעה. "איבן בספק גדול לנתניה", אמר לוין, "וכפי שזה נראה כרגע אני לא מאמין שהוא יכלל בסגל לשבת".

מחר יפתחו חניכיו של ניר לוין בהכנות למשחק החוץ הקשה בקופסא (19:20). סלים טועמה, שנעדר מהמשחק מול מכבי פ"ת בשבת לאחר שריצה עונש הרחקה בעקבות חמישה כרטיסים צהובים, צפוי לחזור להרכב, בעוד שטל חן, שנעדר באורווה מאותה סיבה, יחזור לסגל. ברוך דגו, שהחלים מאבעבועות רוח וערך אתמול אימון ראשון לראשונה מאז החזרה מסקוטלנד, צפוי להיות כשיר למשחק, אך עדיין לא ברור אם ייפתח בהרכב הראשון.

בית"ר זוכתה מאשמת קריאות גזעניות

בית"ר קיבלה היום הודעה לפיה בלם הקבוצה, שמעון גרשון, לא יוכל לשחק במשחק מול מכבי חיפה בעוד שבועיים בגלל שספג כרטיס צהוב חמישי העונה במשחק מול בני יהודה. אריק בנאדו צפוי להחליפו במשחק מול קבוצת נעוריו.

בשורה טובה יותר קיבלה הקבוצה מוועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, אחרי שזה זיכה את הקבוצה מאשמת הקריאות הגזעניות כלפי סאלם אבו סיאם במשחק ביום ראשון האחרון.

דיין בית הדין המשמעתי, עו"ד ישראל שמעוני, הסביר בהחלטתו שאסף קינן אכן כתב בדו"ח השיפוט שנשמעו קללות ונהמות כלפי אבו סיאם וכלפי המאמן ניצן שירזי, אבל בגלל שלא פירט או ציטט את הדברים, אי אפשר להעניש את בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully