וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וויד עדיין לא מספק תשובות

28.2.2007 / 11:19

מיאמי נפגשה עם הנשיא בוש בבית הלבן, הכוכב הפצוע לא אמר האם יעבור ניתוח. פיניקס הולכת על טאטוא המזרח, ליווינגסטון ייעדר 12 חודשים

שחקני מיאמי היט נפגשו הלילה (בין שלישי לרביעי) עם הנשיא ג'ורג' בוש בבית הלבן. מבחינת שאקיל אוניל, שעבר את ה-25 אלף נקודות בקריירה, העיתוי היה מושלם. מבחינת דווין וויד, שהגיע כשהוא חבוש בכתפו, קצת פחות.

"אני יודע שיש הרבה אוהדי כדורסל, בין אם הם אוהדים של ההיט ובין אם לא, שרוצים שדווין יחזור כמה שיותר מהר", פירגן הנשיא לוויד. הוא גם שיבח את האלופה: "מה שהם עשו דרש הרבה מאמץ ושיתוף קבוצתי. היו להם כוכבים אבל הם שמו את האגו בצד ונתנו מעצמם". על שאקיל אמר בוש: "לעמוד לידו זה משהו שמעורר השראה".

וויד עצמו עדיין לא גילה האם יעבור ניתוח עכשיו או בקיץ. "יש לי שתי אפשרויות ועדיין לא החלטתי במה אבחר, לעבור ניתוח עכשיו כדי לחזק את הכתף, או לחכות. בינתיים אני מרגיש הכי טוב, באופן יחסי, שאפשר להרגיש. אני במצב רוח טוב".

הלילה פיניקס תעשה היסטוריה?

דאלאס סיימה את פברואר ללא רבב, לאחר שהביסה את מינסוטה 65:91 וסגרה, לראשונה בתולדות המועדון, חודש שלם (לפי לוח השנה) ללא הפסד. שיא מעניין אפילו יותר עשוי להישבר הלילה, כשפיניקס תתארח בפילדלפיה.

הסאנס ניצחו 14 מתוך 15 משחקיהם בשלושה מסעות לחוף המזרחי. ניצחון על הסיקסרס ישלים סוויפ עונתי בחוץ על החטיבה, ובכך תהפוך פיניקס לקבוצה הראשונה אי פעם שעושה זאת. הלילה התגברה פיניקס על פיגור בן 18 נקודות באינדיאנה וניצחה 92:103.

חדשות נוספות:

* שון ליווינגסטון, שפרק את הברך מול שארלוט, עבר את כל הבדיקות הנחוצות, ואלו גילו שקרע כמעט כל רצועה קיימת בברך (anterior cruciate ligament (ACL), posterior cruciate ligament (PCL), medial collateral ligament (MCL) and lateral meniscus), בנוסף לפיקה עצמה שיצאה ממקומה. למזלו הרב מערכת העצבים לא נפגעה, אבל בין כה וכה האופטימיים ביותר מדברים על 8 עד 12 חודשי החלמה, מה שאומר שסביר להניח שהרכז המוכשר לא ישחק כדורסל כל העונה הבאה. תהיה בריא, ילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully