וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארטז הזכיר נשכחות

27.2.2007 / 23:47

השוער המזדקן עצר פנדל מכריע והעלה את נאנט לחצי גמר הגביע הצרפתי. נירנברג, וולפסבורג ופרנקפורט בחצי הגמר הגרמני

פביאן בארטז, שוער העבר הגדול של נבחרת צרפת ומנצ'סטר יונייטד, עשה זאת שוב. אמנם חזרתו של השוער הוותיק לנאנט בנסיון להציל אותה מירידה לליגה השניה לא בדיוק נוחלת הצלחה גדולה עד כה, אבל בארטז יכול לפחות הסתפק בהיותו גיבור היום, והאחראי הישיר להעפלתה של קבוצתו לחצי גמר הגביע הצרפתי.

נאנט נקלעה לפיגור מוקדם במשחק רבע הגמר מול סדאן הערב (שלישי), משער של גרגורי פויול בדקה ה-14, אבל הגיבה בשער שוויון דקה אחת מאוחר יותר, מרגליו של קלאודיו קסרו הרומני. השוויון נשמר עד לסיום ההארכה, ואחרי עשר בעיטות מוצלחות בדו קרב הפנדלים נכנס בארטז לתפקיד הגיבור, כשעצר את הפנדל של ניקולאס מרטין. פרדריק דה רוסה דאג לסגור את הסיפור בבעיטה הבאה, שהשלימה ניצחון של 5:6 שהעלה את נאנט לחצי הגמר.

במשחק נוסף ברבע הגמר הביסה מארסיי ללא שום קושי את ואנס מהליגה השלישית 0:5, מצמד של טויפיו מאולידה (32 ו-65), ושערים של מאמדו ניאנג (2), ג'יבריל סיסה (60, בפנדל) ומיקאל פאגי (90).

תמונת חצי הגמר תושלם מחר עם המפגש בין פריס סן ז'רמן וסושו, והמשחק בין הסינדרלה החובבנית מונטקו ללאנס.

נירנברג בחצי הגמר

גם בגרמניה שוחקו הערב כמה משחקים בשלב רבע גמר הגביע. בקרב מעניין בין שתיים מהלהיטים של הבונדסליגה העונה גברה נירנברג על האנובר 2:4 בדו קרב פנדלים אחרי תיקו מאופס בתום 120 דקות. וולפסבורג העפילה אף היא לחצי הגמר אחרי 0:2 על אאכן מצמד של הדרום אמריקאים שלה, דייגו קלימוביץ' הארגנטינאי (12) ומרסליניו הברזילאי (25).

פרנקפורט, פיינליסטית העונה שעברה, שכחה לרגע מהצרות של בבונדסליגה עם 0:3 קליל על קיקרס אופנבאך מליגת המשנה. מיכאל פינק (11) והיפני טקהארה (60 ו-71) כבשו. מחר יאבקו שטוטגארט והרטה ברלין (שידור ישיר ב-ESPN ישראל, 21:25) על המקום הרביעי והאחרון לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully