וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד ברבע גמר הגביע

27.2.2007 / 23:59

השדים האדומים כבשו שלישייה מדהימה בשש הדקות הראשונות מול רדינג, אבל יצאו בשן ועין אחרי 2:3 דרמטי. מידלסברו מחכה בשלב הבא

מנצ'סטר יונייטד הבטיחה היום (שלישי) את מקומה ברבע גמר הגביע האנגלי, אחרי שגברה 2:3 על רדינג בתום משחק דרמטי. השדים האדומים עלו ליתרון 0:3 מדהים תוך שש דקות, אך בסופו של דבר נלחצו אחורה וכמעט שספגו את שער השוויון בתוספת הזמן.

הפתיחה הייתה מסחררת. היינצה (2) כבש ראשון בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה, בדקה הרביעית לואיס סאהה (בשערו הראשון אחרי שלושה חודשים) קבע 0:2 אחרי מבצע אישי יפה, וסולסשיאר הוותיק קבע 0:3 אחרי קצת יותר מחמש דקות.

יונייטד חשבה שהיא עומדת בפני טיול נעים, אבל אז קיטסון צימק בנגיחה בדקה ה-23 ל-3:1. בדקה ה-84 ליטה קבע 3:2 אחרי נגיחה יפהפייה. אוהדי רדינג כבר הריחו את ההארכה בדקה ה-92, אבל הטיל של גונארסון נעצר רק במשקוף של ואן דר סאר. 2:3 בסיום.

יונייטד תפגוש בשלב הבא את מידלסברו, אחרי שזו גברה 4:5 בפנדלים על ווסט ברומיץ' אחרי 1:1 בתום 120 דקות. זו הפעם השנייה ברציפות שבורו מנצחת בגביע יריבה מהצ'מפיונשיפ (הליגה השנייה) בפנדלים.

דארן קרטר העלה את ווסט ברומיץ' ליתרון במחצית הראשונה (דקה 26), אבל בדקה ה-63 וידוקה השווה את התוצאה שגררה את שתי הקבוצות להארכה. 9 בועטים לא החמיצו מהנקודה הלבנה, עד שהמחליף שריל מקדונלד בעט את הפנדל העשירי בצורה עלובה, ושלח את מידלסברו לחגוג.

מחר (רביעי) תושלם רשימת המעפילות, כשבלקבורן תארח את ארסנל למשחק חוזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully