וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויס: נחטפים הכרטיסים למפגש מול איטליה

27.2.2007 / 19:35

נבחרת הטניס תארח את איטליה רק בתחילת אפריל, אבל כבר נמכרו 500 מתוך 4,000 כרטיסים. ביום ראשון תחל מכירת כרטיסים באינטרנט

נבחרת הדיוויס של ישראל תארח בעוד יותר מחודש את נבחרת איטליה במסגרת הסיבוב השני של גביע דיוויס (6-8 באפריל), אבל באיגוד הטניס מדווחים כבר עכשיו על התעניינות שיא שלא זכורה כבר שנים רבות.

מכירת הכרטיסים תחל ביום ראשון, באמצעות אתר האינטרנט של משרד הכרטיסים הדרן, אבל כבר היום התקבלו באיגוד הזמנות לכ-500 כרטיסים מתוך 4,000 הכרטיסים שיוצאו למכירה. בקצב הזה נראה שעוד הרבה לפני המשחקים עצמם יימכרו כל הכרטיסים.

באיגוד הוחלט להפיץ 100 כרטיסי כבוד במחיר של 500 שקל לכרטיס, אשר יעניקו לבעלי הכרטיס מקום ישיבה בשער 0, ובנוסף חנייה שמורה ואירוח בחדר vip מיוחד באצטדיון שברמת השרון.

בשלב ראשון תתקיים מכירת הכרטיסים רק באמצעות אתר האינטרנט של משרד הכרטיסים הדרן והרוכשים יוכלו להבטיח לעצמם מקום מסומן באצטדיון לשלושת ימי התחרות במחיר של 240 שקלים במקום 300 שקלים, המחיר הנקוב. הכרטיסים יישלחו לבתי הרוכשים באמצעות הדואר.

באיגוד הטניס הוחלט שלאור הביקוש הגדול לכרטיסים יצומצם משמעותית מספר כרטיסי ההזמנה שהאיגוד מחלק בדרך כלל למשחקי גביע דיוויס. יו"ר האיגוד, אסף חפץ, הודיע על כך בישיבת ההנהלה שנערכה אתמול (שני), והראשונים לוותר על חלק מההזמנות היו חברי הנהלת האיגוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully