וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדאל הזיע מול בגדאטיס

27.2.2007 / 22:16

הקפריסאי עשה צרות למדורג שני בדובאי, אבל נכנע לבסוף 3:6, 6:2, 6:3. נבחרת הפדרציה הבלגית תחסר את הנין וקלייסטרס מול ארה"ב

טורניר דובאי סיפק לנו היום (שלישי) משחק דרמטי כבר בסיבוב הראשון, כשהמדורג שני בטורניר ובעולם, רפאל נדאל, גבר על מרכוס בגדאטיס אחרי קרב עיקש. אחרי שהקפריסאי לקח את המערכה הראשונה עם 3:6, התעורר אלוף הטורניר בשנה שעברה והציג טניס מרשים כדי לזכות בשתי המערכות הבאות, 2:6, 3:6, ולדלג לשלב הבא.

גם למדורג שלישי בטורניר, ניקולאי דוידנקו, היה סיבוב ראשון מתיש, שהסתיים רק אחרי כמעט שלוש שעות עם ניצחון 7:6, 5:7, 5:7 על המרוקאי יונס אל איינאווי. מיכאיל יוז'ני, אלוף רוטרדאם הטרי, גבר על יארקו נימינן הפיני 6:3, 3:6, 3:6. טומי האס הגרמני המשיך ביכולת הנהדרת שלו וניצח את הצ'כי ראדק סטפאנק 4:6, 3:6. רובין סודרלינג השבדי ניצח את דויד פרר הספרדי 6:7, 1:6.

בטורניר הנשים בדוחא נתקלה המדורגת חמישית, פטי שנידר, בקשיים במהלך משחקה בסיבוב הראשון מול הצרפתייה ארוונה רזאי, אבל הצליחה להתעשת וניצחה 2:6, 6:2, 2:6. לעומתה המדורגת שביעית, אנה לנה גרונפלד הגרמנית, הודחה אחרי הפסד 7:5, 4:6, 6:3 לאוקראינית קטרינה בונדרנקו שהעפילה מהמוקדמות.

נבחרת הפדרציה של בלגיה תחסר את הנין וקלייסטרס מול ארה"ב

מכה קשה לנבחרת גביע הפדרציה של בלגיה. איגוד הטניס הבלגי הודיע היום (שלישי) ששתי הטניסאיות הבכירות של פינאליסטית 2006, ז'סטין הנין וקים קלייסטרס, לא תופענה באפריל להתמודדות מול נבחרתה של ארצות הברית, המונהגת על ידי ונוס וסרינה וויליאמס.

קלייסטרס, המצויה בשנת פרישה, סובלת מפציעה וככל הנראה תחמיץ גם את אליפות צרפת הפתוחה שתיפתח בתחילת מאי. את הנבחרת הבלגית תוביל קירסטן פליפקנס (112 בעולם), שתעזר בקרוליין מאאס (299 בעולם). בשנה שעברה הפסידה בלגיה בגמר לאיטליה משום פציעת ברך של הנין, במהלך משחק הזוגות, ואחרי פרישת שתי הטניסאיות הבכירות, נראה שלבלגיה יקח כמה שנים טובות להגיע לאותו מעמד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully