וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר וחיפה בחצי גמר ליגת הוותיקים

27.2.2007 / 21:53

הירוקים של שלמה שרף והירושלמים עם אורי מלמיליאן ניצחו בפנדלים את מכבי נתניה, והצטרפו לבני יהודה והפועל ת"א בשלב הבא

יומו השני של טורניר הוותיקים שוחק הערב (שלישי) והפגיש את שחקני העבר של מכבי נתניה, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה. בתום המשחקים היו אלה הירוקים מחיפה והבית"רים של ירושלים שהצטרפו לבני יהודה והפועל ת"א בשלב חצי הגמר. הרמה שמוצגת מדי שבת בליגת העל העלתה יותר מסתם געגועים לשחקנים של פעם. העקבים של מלמיליאן והטאץ' העדין של ברוך ממן, הוכיחו שהחבר'ה הוותיקים לא שכחו כלום. אמנם הכרס והשיער הנסוג הסגירו את הגיל, אבל על הדשא זה לא עניין אף אחד.

עיר היהלומים שיחקה בלבן תחת הדרכתו של אריה רדלר שזכה עם הנתנייתים באליפות 1974. קובי בלדב, משה גריאני, בני לם, פודי חלפון, יגאל מנחם, דוד פיזנטי, דוד לביא והאחים גדי ועודד מכנס נצצו בסגל נתניה.

מכבי חיפה הציגה את כוכבי שנות ה-80 הכבירים עם השוער גיורא אנטמן, מרקו בלבול, ציון מרילי, ברוך ממן, רפי אוסמו "הגדול", אברהם אבוקרט, ומלך שערי הקבוצה בכל הזמנים זאהי ארמלי. שלמה שרף עזב את כיסא הפרשן ועמד על הקווים.

בהרכבה של בית"ר ירושלים אפשר היה למצוא את אורי מלמיליאן, סמי מלכה, איתן מזרחי, רונן חרזי, סרגיי טרטיאק, נצח מסובי, אופיר שמואלי ודני נוימן. אודי רובוביץ' אמנם מונה למאמן, אבל היה זה מלמיליאן שניהל ביד רמה את העסק.

מלמיליאן הנהיג את בית"ר לחצי הגמר

אריה פרוסט הוציא לדרך את משחק הפתיחה בין מכבי נתניה למכבי חיפה. כשברוך ממן שם את הכדור על הראש של משה סלקטר אי אפשר היה שלא להיזכר באליפויות שהשניים הביאו לירוקים בשנות השמונים. חמישיות ושישיות לא ראינו מנתניה, גם חיפה כבר היתה עייפה, ובתום 25 דקות מתישות שתי הקבוצות דידו לפנדלים.

עודד מכנס, סגן מלך השערים בכל הזמנים, בעט לנתניה, אבל אנטמן הדף. קובי בלדב עצר את האווירון, הוא אלון מזרחי, נתי עזריה ואלון חזן כבשו, ודוד פיזנטי התייצב לבעיטה הקובעת. לפיזה כנראה לא נשאר אוויר בריאות, ויצאה לו בעיטה חלשה שאנטמן קלט ללא קושי, וחיפה השיגה ניצחון.

לירוקים לא היה הרבה זמן לעלוץ וכבר הם התייצבו למשחק השני מול בית"ר ירושלים, אותו שפט משה אשכנזי. שלמה שרף לא הפסיק לגעור בשחקניו וזה כנראה עזר כי כדור שהגביה אלון חזן הגיע לראשו של צדוק מלכה, שנגח פנימה וקבע 0:1 לחיפה. אחרי עשר דקות היה זה מלמיליאן, מספר 8 האגדי של בית"ר, שהשווה ל-1:1. חמש דקות לסיום דרור אמינוף העלה את הירושלמים ליתרון 1:2, אחרי בעיטה שטוחה מזוית קשה. תוך דקה משה סלקטר המשיך פנימה מסירה של איתי מרדכי והשווה ל-2:2. בדו קרב הפנדלים הארוך זכתה לבסוף חיפה, אחרי החמצה של אשר ששון.

במשחק שנעל את היום הבטיחה בית"ר ירושלים את מקומה בחצי הגמר אחרי ניצחון 1:2 על נתניה בפנדלים. את המשחק שפט צבי שריר, וכאילו לא עברו 21 שנה מאז אותו גול בנבדל פאסיבי של גילי לנדאו, השופט שוב גנב את ההצגה. לקראת סיום המשחק שלף שריר כרטיס אדום לדני עציוני מנתניה, שעשה לעברו תנועה של ביטול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully