וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפיק נסים צלף בדרך למלחה

27.2.2007 / 23:14

הישראלי של שטרסבורג קלע 21 נקודות בניצחון 70:83 על ריטאס וילנה, בדרך למפגש אפשרי עם הפועל ירושלים בחצי גמר גביע יול"ב

במקביל למשחקה של הפועל ירושלים מול ז'לז'ניק במלחה, התקיימו הערב (שלישי) ברחבי היבשת עוד שלושה מפגשים במסגרת החצי הראשון של רבע גמר גביע יול"ב. המשחק המעניין ביותר מבחינת הירושלמים היה בין שטרסבורג לריטאס וילנה, מפגש ממנו תצא יריבתה האפשרית של האדומים בחצי הגמר, בו ניצחו הצרפתים בביתם 70:83, בעזרת משחק מצוין של אפיק נסים. במשחק המוקדם של הערב הביסה קאזאן בביתה את סיינה 53:83. את ניצחון החוץ היחיד הערב השיגה ריאל מדריד, כשגברה בבלגראד על הכוכב האדום 72:83.

שטרסבורג - ריטאס וילנה 70:83

הדהירה של שטרסבורג בגביע יול"ב נמשכה הערב עם ניצחון ביתי מצוין, שהיה יכול להיגמר אפילו בהפרש יותר גדול. הקבוצה הצרפתית הובילה בפער של עשרים נקודות במהלך הרבע השלישי, אבל הליטאים נגסו ביתרון וסיימו בתוצאה סבירה שמשאירה להם סיכוי בגומלין. היד החמה של שטרסבורג, כמו בלא מעט משחקים באירופה העונה, היה אפיק נסים. הישראלי להט עם 21 נקודות, כולל ארבע שלשות, והוא עשוי להגיע לביקור מולדת בחצי הגמר מול הפועל ירושלים. צ'אק איידסון עזר לו עם 18 נקודות, בעוד שקארים ראש, שהיה מועמד להגיע ליד אליהו בפגרה האחרונה, קלע 21 לריטאס. ארתוראס יומנטאס ואנדריוס סלזאס הוסיפו 11 כל אחד.

קאזאן וריאל קרובות לחצי הגמר

קאזאן - סיינה 53:83

המפגש הישיר בין שתיים מהמועמדות לזכייה במפעל הפך כבר בתחילתו לחד צדדי. הרוסים, שהובסו בסוף השבוע האחרון ב-33 הפרש לחימקי מוסקבה בליגה הרוסית, פתחו בבליץ של 2:13, ועצרו את סיינה, מוליכת הליגה האיטלקית למי ששכח, על שמונה נקודות בלבד בתום הרבע הראשון. עד המחצית היתרון של המקומיים כבר חצה את סף עשרים הנקודות, ועד הסיום הם התמקדו בבניית פער שיהפוך את הגומלין באיטליה למשחק לפרוטוקול בלבד. שאוליוס שטומברגאס הוביל את קלעי קאזאן עם 17, דאריוש לאברינוביץ' וג'רוד סטיבנסון תרמו 13 כל אחד, אחיו של לאבירונביץ', קשישטוף, הוסיף 12, כמו גם ג'רי מקולו, שפתח את העונה בציבונה זאגרב. ריימונאס קאוקינאס, אקס הגליל, בלט עם 16 בסיינה, ג'וזף פורטה סיים עם 13 וטרל מקנטייר הוסיף 11 משלו.

הכוכב האדום בלגרד - ריאל מדריד 83:72

ניצחון חוץ נאה לספרדים, שהשיגו מקדמה משמעותית ביותר לקראת הגומלין. אחרי שהתאוששו בתחילת השבוע מההפסד בגמר הגביע הספרדי ליריבה השנואה ברצלונה עם ניצחון על בילבאו, הבהירה ריאל שאין לה כוונה לוותר גם על גביע יול"ב. אחרי שהובסה בבלגרד במפגש בין השתיים בשלב הבתים, יצאה הפעם ריאל מהמבצר העוין בבירת סרביה עם ניצחון בהפרש דו ספרתי, שלא משאיר לכוכב האדום הרבה תקווה לקראת הגומלין. פליפה רייס הוביל את המנצחים עם 19 נקודות ועשרה ריבאונדים, צ'ארלס סמית' הוסיף 15. מילאן גורוביץ' קלע 18 לכוכב האדום, טאדיה דראגיצ'ביץ' תרם 16 משלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully