וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לחמן, תתפטר"

27.2.2007 / 18:40

אוהדי הפועל פ"ת פוצצו את האימון וקראו למאמנם לקחת אחריות: "אם אייל לא יוצא נגד האדישות של רונן אלעד, אז הוא גם אשם"

באם המושבות הגיעו מים עד נפש. אחרי שבעל הקבוצה רונן אלעד הצהיר השבוע שאם הקבוצה תרד ליגה, זה לא יהיה אסון גדול כל כך, החליטו אוהדי הפועל פ"ת שהגיע הזמן לעשות מעשה.

הערב (שלישי), במהלך אימון הקבוצה, כ-70 אוהדים ניגשו לקראת סוף האימון למאמן אייל לחמן ודרשו את התפטרותו. האימון הופסק ואוהדי הקבוצה הוציאו את העצבים על מצב המועדון. "אמרנו לאייל שהוא שותף מלא להורדת הקבוצה ליגה", אמר האוהד יוסי מנחם, "אם הבעלים של הקבוצה אומר שלא אכפת לו אם הפועל פ"ת תרד ליגה ומאמנו לא יוצא חוצץ כנגד הדברים, אז יש בעיה".

"זה אומר שמלכתחילה לא היה אכפת לרונן אלעד מהקבוצה. אייל צריך להודיע על התפטרות כדי לא להדביק לעצמו את רפש הורדת הקבוצה לליגה הלאומית", סיכם מנחם את טענות האוהדים.

שחקני הפועל פ"ת ידעו על זעם האוהדים, אבל הופתעו מהמעשה. "אני מבין אותם, אבל לא מקבל את דבריהם", אמר אחד משחקני הקבוצה והוסיף, "הבעיה היא לא אייל, אנחנו בוטחים ומאמינים בו. היינו בהלם ולא האמנו לקללות האלימות ששמענו מהאוהדים".

לחמן זוכה לגיבוי מלא מצד הנהלת הקבוצה, למרות מצבה הקשה של הפועל פ"ת בתחתית הטבלה. הכחולים הנם בעלי ההתקפה הגרועה בליגה עם 14 שערים בלבד ב-22 מחזורים, וגם ההגנתם, שספגה 31 שערים, היא אחת הגרועות.

בשבת תתארח הקבוצה אצל מכבי ת"א בבלומפילד ובמלאבס חוששים כי עידן סרור לא ישותף במשחק, זאת משום התייצבותו ביום רביעי מול וועדת המשמעת של ההתאחדות. סרור הורחק במשחק גביע הטוטו נגד הכח עמידר ר"ג, אחרי שהתווכח עם שופט המשחק שי שטרית, ולמרות שכבר ריצה את עונש ההרחקה, ההתאחדות החליטה להעמידו לדין נוסף.

חלוץ הקבוצה סעיד מקאסי שנפצע במחזור הקודם במשחק ההפסד למכבי ת"א (1:0) סובל מקרע בשריר וייעדר כחודש מהמגרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully