וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל ת"א יודעים: "ההגרלה על הפנים"

לי בוץ

27.2.2007 / 18:05

בהפועל ת"א יודעים שהניצחון בפ"ת סידר להם סיבוב שלישי קשה, אך עדיין מאמינים בעצמם: "נאבק עד הסוף גם עם ההגרלה הזאת". דגו חזר להתאמן

שחקני הפועל תל אביב קיבלו באכזבה מסוימת את הניצחון בפתח תקוה אמש (שני), זאת לאור העובדה שהניצחון הציב אותם במקום השני בטבלה וזימן להם הגרלה קשה בסיבוב השלישי, הכוללת בין היתר משחקי חוץ בטדי, קרית אליעזר וכבר בשבוע הבא בקופסה.

"לא היתה לנו ברירה", אמר אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט, "כי לא היינו נותנים לפתח תקוה את המשחק ואם היינו באים לשחק על תיקו, היינו יכולים גם להפסיד. ההגרלה של הסיבוב השלישי היא לא קלה וידענו את זה, אבל בסופו של דבר אם האליפות תוכרע במחזור האחרון, אז יש לנו יתרון בכך שאנחנו מארחים את הדרבי".

שחקן אחר הוסיף: "ההגרלה על הפנים, אבל השנה היינו יותר טובים מבית"ר בטדי, ואני מאמין שלא ניפול עוד פעם בקרית אליעזר. אנחנו קבוצה מספיק חזקה כדי להיאבק עד הסוף, גם עם ההגרלה הזאת".

הערב ערכו האדומים את האימון המסכם לפני משחק גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים בטדי מחר (14:30). המשחק הינו לפרוקטוקול בלבד, כיוון שבית"ר כבר הבטיחה את מקומה בשלב חצי הגמר של המפעל, בעוד שהפועל איבדה את הסיכוי להעפיל לשלב זה. אי לכך, מתכוון המאמן ניר לוין להעניק מנוחה לרוב שחקני ההרכב הראשון ואף לשלב במהלך המשחק מספר שחקנים מקבוצת הנוער.

שמונה משחקני הנוער של המועדון הצטרפו לאימון הקבוצה הבוגרת הערב, ביניהם גם קפטן נבחרת הנוער, יהודה חוטה, שצפוי לערוך מחר את הופעת הבכורה שלו בבוגרים. חוטה, שמשחק כבלם אחורי, נחשב לאחד השחקנים המבטיחים לגילו, והוא צפוי לפתוח במרכז ההגנה לצידו של טל חן.

השחקנים ששיחקו אתמול בניצחון על מכבי פתח תקוה (0:1) ערכו אימון שחרור קל בלבד, בעוד שהיתר התאמנו כרגיל. ברוך דגו, שמחלים מאבעבועות רוח, התאמן לראשונה מאז החזרה מסקוטלנד. לעומתו אליניב ברדה, שסובל מברונכיט, לא התאמן, כמו גם שביט אלימלך שעבר טיפולים, ולא יעמוד בין הקורות מחר.

אוהדי הקבוצה נפרדו היום מאחד האוהדים הותיקים של הפועל ת"א, טורקו, שהלך לעולמו בגיל 84. טורקו היה דמות מוכרת ביציעי בלומפילד ומהאוהדים היותר "שרופים" של המועדון. הוא ליווה את האדומים לאורך כל חייו הן במגרשים והן באימונים, והערב ילוו אותו האוהדים בדרכו האחרונה.

הרכב משוער: גליל בן שאנן, עמאר מנצור, טל חן, יהודה חוטה, מאור פרץ, שי אבוטבול, וולינגטון דה אוליביירה, ביברס נאתכו, סלים טועמה, ברוך דגו (יקיר לוסקי), איבן יוליץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully