וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האליפות תהיה תלויה בנו"

אסף שקד

27.2.2007 / 17:23

מגן בית"ר ירושלים יואב זיו לא מסתכל על היריבות, ומקווה לפתיחה טובה של הסיבוב השלישי: "שלושת המשחקים הקרובים יקבעו המון"

שלושה שערים בלבד ספגה הגנת בית"ר ירושלים לאורך כל הסיבוב השני. למגן הקבוצה יואב זיו יש מניות גדולות בהישג היפה של הקבוצה מהבירה, אך לעומת היכולת הטובה בהגנה, מציגה התקפת הקבוצה יכולת לא משכנעת. "אני לא אוהב לחלק את הקבוצה לחלקים כי גם ההגנה מתחילה מהחלוצים וההתקפה מתחילה מהמגנים", אומר זיו, "ככה שהקבוצה משחקת כקבוצה ולא כחלקים על המגרש".

"אני שמח שידענו לשמור על שערים נקיים אבל צריכים לשפר את התפוקה שלנו בהתקפה. אם ננצח 0:1 בכל משחק ניקח אליפות, אנחנו שואפים לשמור על רשת נקייה, אבל עם זאת רוצים לשפר את היכולת שלנו גם בהתקפה וגם מבחינה קבוצתית".

על העובדה שבית"ר תארח את האלופה בביתה וגם את הסגנית הפועל ת"א, אמר המגן, "אם מסתכלים על מכבי ת"א, אז היא משחקת שמונה משחקים בבית, ככה שלהם אמור להיות קל יותר. אמנם זה יתרון לארח את הפועל ת"א ומכבי חיפה בבית, אבל את התוצאות הכי טובות שלנו אנחנו לא משיגים בבית לצערי, אלא דווקא במשחקי החוץ. בית"ר היא קבוצה מספיק גדולה ויש לה קהל שממלא גם מגרשים בחוץ, ככה שזה לפי דעתי לא יקבע את גורל האליפות".

על העובדה שבית"ר תפגוש רק בתום העונה את מכבי והפועל ת"א, אמר יואב זיו, "אני מקווה שהמשחקים האלה לא יקבעו לנו כלום, אנחנו לא מסתכלים רחוק אלא על המשחק הבא, ולכן אנחנו לא חושבים על המחזור ה-31 וה-32".

זיו סבור שהאליפות תהיה תלויה אך ורק בו ובשאר חבריו לקבוצה, "אני חושב ש-66 נקודות זה מספר נקודות לאליפות, אבל את החישובים אנחנו לא עושים וזה לא מעניין אותנו, כל משחק הוא כמו גמר גביע בשבילנו ואנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא שעומד בפנינו. האליפות תהיה תלויה בנו, אנחנו 4 נקודות מהמקום השני ובשביל לזכות בתואר אנחנו נצטרך להמשיך ולצבור נקודות ולא להפסיד משחקים".

"אני חושב ששלושת המשחקים הקרובים יקבעו המון ויראו את היכולת שלנו בהמשך. בעקרון המשחקים החשובים ביותר אמורים להיות המשחקים האחרונים, במיוחד כשאנחנו פוגשים את היריבות שלנו לצמרת, אבל אני מאוד מקווה שעד אז המשחקים האלה כבר לא יקבעו כל-כך".

בית"ר מתכוננת לגביע הטוטו

בית"ר ירושלים קיימה הבוקר (שלישי) אימון ראשון מאז התיקו מול בני יהודה. טבריוס דאראו מאמן הפיזיות נעדר מהאימון בגלל שהות בחו"ל ומי שלקח את הפיקוד היה דרור שמשון שהעביר לשחקנים אימון כושר ואימון שחרור וקיבל פידבקים רבים בתום האימון מהשחקנים.

שמעון גרשון שהפך לאחד השחקנים החשובים במערך של הקבוצה, לא ערך היום אימון מלא וקיים מספר סיבובי ריצה מסביב למתחם. גם יואב זיו ומיכאל זנדברג שסובלים ממתיחות קיימו אימון קל. השלושה אמורים להיות כשירים למשחק ביום ראשון מול מ.ס אשדוד.

מחר בשעה 14:30 תארח בית"ר ירושלים את הפועל ת"א במשחק שינעל את הבית המוקדם של גביע הטוטו. בית"ר כבר הבטיחה את עלייתה לשלב חצי הגמר ולכן המשחק יהיה לפרוטוקול בלבד. מספר שחקני הרכב צפויים לקבל מנוחה מהמשחק ביניהם גם זיו, זנדברג וגרשון.

מזרחי צפוי לעלות בהרכב משני ואולי אף לכלול בסגל מספר שחקני נוער. בחוליית ההגנה יזכה הבלם הצעיר איתן טיבי לדקות משחק על חשבון שמעון גרשון, דוד אמסלם יחזור להרכב לאחר שהחלים מהפציעה ממנה סבל, אבירם ברוכיאן צפוי לפתוח על חשבון מיכאל זנדברג, עמית בן שושן יפתח על חשבון מילובאן מירוסביץ' שיזכה למנוחה ואילו בחוד ישתפו פעולה רושל "טוטו" וקלאבר שוונק.

ביום חמישי בבוקר יגיעו השחקנים יחד עם הצוות המקצועי והניהולי של הקבוצה לבית החולים הדסה עין-כרם, שם יעניקו השחקנים משלוחי מנות ומתנות לילדים המאושפזים במחלקות השונות.

הרכב משוער: אבי איבגי, דוד אמסלם, אריק בנאדו, איתן טיבי, תומר בן יוסף, גל אלברמן (קובי מויאל), זוזה רמאליו, אבירם ברוכיאן, עמית בן שושן, קלאבר שווונק, רושל "טוטו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully