וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי ת"א נזהרים מלשמוח על הגרלת הסיבוב השלישי

לי בוץ

27.2.2007 / 14:15

השחקנים מודים שההגרלה מאירה להם פנים, אבל גם לא מבטיחה דבר: "מה שייקבע זה היכולת ולא האצטדיון בו יתקיימו המשחקים"

שחקני מכבי ת"א צפו אמש (שני) בדריכות רבה במשחקה של היריבה העירונית מול מכבי פ"ת, משחק שקבע את סדר משחקי הסיבוב השלישי לחניכיו של אלי כהן. הניצחון של הפועל ת"א, 0:1, סידר לצהובים סיבוב שלישי נוח ביותר, בו יארחו שישה מתוך 11 המשחקים בבלומפילד, בין היתר את בית"ר ירושלים ומכבי חיפה, בנוסף ל"משחקי חוץ" מול בני יהודה והפועל ת"א, גם הם בבלומפילד.

שחקני הקבוצה, שלא הסתירו את שביעות רצונם מהתוצאה, נזהרו מלחזור על דברי מאמנם בשבת, אז איחל להפועל ת"א לנצח. "אי אפשר להגיד שעודדנו את הפועל ת"א, אסור להגיד משפטים כאלה", הסביר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "זה נכון שהניצחון שם עשה לנו רק טוב, אבל עדיין לא מקובל לשלוח איחולי הצלחה ליריבה הכי גדולה והכי שנואה על האוהדים".

שחקן אחר הוסיף: "ההגרלה של הסיבוב השלישי מצויינת, זה לא סוד, אבל לא מבטיחה לנו נצחונות במשחקים שנארח. בסופו של דבר מה שייקבע זה היכולת ולא האצטדיון בו יתקיימו המשחקים".

הבוקר (שלישי) חזרו הצהובים לאימונים לאחר יום חופש, ופתחו בהכנות למשחק שיפתח את הסיבוב השלישי, בו יארחו בפעם השנייה בתוך שבוע את הפועל פ"ת בבלומפילד. כהן יצטרך להסתדר עם סגל דליל גם בשבת הקרובה, שכן ארבעת הפצועים, יובל שפונגין, שירן ייני, עומר פרץ וליאור ז'אן, עדיין עורכים אימונים קלים ובספק למשחק.

שפונגין, שסובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי, וייני, שסובל מקרע חלקי בשריר הירך, ממשיכים להגביר את קצב האימונים, והבוקר ערכו אימון אישי עם מאמן הכושר איציק בן מלך. לעומתם, פרץ, הסובל מקרע חלקי בשריר התאומים, וז'אן, שמחלים ממתיחה ברצועות הקרסול, ערכו היום אימון קל בלבד.

מחר (רביעי) תתארח מכבי ת"א בקרית אליעזר בפעם האחרונה העונה, למשחק לפרוטוקול בלבד מול מכבי חיפה, במסגרת המחזור העשירי בגביע הטוטו. לשתי הקבוצות אין סיכוי להעפיל לחצי הגמר במפעל, ולכן צפוי המאמן להעניק מנוחה לרוב שחקני ההרכב הראשון, ואף לשלב במשחק מספר שחקנים מקבוצת הנוער.

שחקן קבוצת הנוער של המועדון, דור מלול, שמייצג את ישראל בנבחרת כוכבי אירופה שמשחקת בברצלונה בגביע מרידיאן מול הנבחרת המקבילה של אפריקה, שיחק הערב מחצית בניצחון 1:6 של האירופאים על האפריקאים.

מכבי ת"א תמכור כרטיסים לששת משחקי הבית של הקבוצה בסיבוב השלישי החל ממחר. המשחקים מול בית"ר ירושלים ומכבי חיפה יעלו לאוהדים הצהובים 90 ש"ח למבוגר ו-45 ש"ח לחיילים לשערים 4-5, בעוד שביתר המשחקים יעמדו המחירים על 80 ש"ח ו-40 ש"ח בהתאמה באותם יציעים. האוהדים שירצו לשבת בשערים 2 ו-13 ישלמו 100 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully