וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטו תומך בפלאקי

27.2.2007 / 11:36

הנגמל מקוקאין מביע הבנה כלפי המכור בפומבי: "אני יודע מה עובר עליו ומקווה שהוא יתגבר". מילאן שוב מקשקשת על רונאלדיניו

חלוצה הרומני של פיורנטינה, אדריאן מוטו, תומך בעמיתו, פרנצ'סקו פלאקי, חלוצה של סמפדוריה. פלאקי, שהסתבך בתחילת העונה בהימורים והושעה לחודשיים, נכשל בבדיקת סמים לפני כשבוע ונמצא אשם בשימוש בקוקאין. מוטו, שסבל ממקרה דומה, הושעה ל-7 חודשים ושוחרר מצ'לסי באוקטובר 2004 בגלל שימוש באבקה הלבנה.

"אני מקווה שפלאקי יתגבר על הסיפור הלא נעים הזה", אמר מוטו, שמאז הפסיק לפדר את האף וחזר לבעוט בכדור, נהנה מחזרה נהדרת לסריה A והעונה מצטיין בפיורנטינה, "אני מבין אותו ואני יודע כמה המצב הזה מסובך. לי היה מזל שהצלחתי לבנות מחדש את הקריירה שלי ואת חיי הפרטיים".

מילאן שוב בעקבות רונאלדיניו ובופון

השמועות ממשיכות סביב הרכש שתעשה מילאן בקיץ הקרוב. כעת מודים במועדון הרוסונרי כי יעשו מאמצים לרכוש את רונאלדיניו וג'יאנלואיג'י בופון.

נשיא המועדון, סילביו ברלוסקוני, אמר לאחרונה כי מילאן תנסה לרכוש את הכוכב הברזילאי מברצלונה ואריידו בריידה, מבכירי המועדון, אמר אתמול (שני): "מה שהנשיא שלנו אומר אף פעם לא עומד בספק. לכן אני יכול להגיד שמילאן תביא את רונאלדיניו אם ברצלונה תניח לו לעזוב".

בכיר אחר במילאן התייחס לבופון: "מילאן רוצה שבשורותיה ישחקו כל האלופים האמיתיים ובופון הוא אחד כזה. אם יובנטוס תעמיד אותו למכירה בהחלט נגיש הצעה".

ההערכות באיטליה הן שמחירו של רונאלדיניו ינוע סביב 46 מיליון ליש"ט ואילו זה של השוער כ-21 מיליון. ביחד עם משכורות ומענקי חתימה, עלות כוללת של עסקת הבאתם של השניים מוערכת ב-178 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully