וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כריסטיאנו רונאלדו רוצה לשחק בריאל מדריד"

27.2.2007 / 15:32

ה"אס" טוען שהפורטוגלי החליט לעבור לברנבאו. רונאלדיניו אומר ש"נראה שאשאר כאן שנים רבות", בעוד באנגליה מדווחים שדקו ביקש לעזוב

העיתון "אס", שיוצא לאור במדריד, מפרסם היום (שלישי) שקשר מנצ'סטר יונייטד כריסטיאנו רונאלדו "החליט" שהוא רוצה לעזוב ביוני את אנגליה לטובתה של ריאל. העיתון כותב שהפורטוגלי אינו מרוצה ממערכת היחסים שלו עם המנג'ר אלכס פרגוסון, ובטח שלא מרוצה מהשכר שלו (3.9 מיליון יורו לעונה, 2.8 פחות מווין רוני וריו פרדיננד). כמו כן, הוא מעוניין לשחק בלה ליגה, היכן ששיחק אלילו לואיש פיגו. כזכור, גם ברצלונה ואינטר הביעו התעניינות.

נשיא ריאל רמון קלדרון מוכן להשיל 50 מיליון יורו בעבור הכוכב בן ה-21, ואלא אם כן באולד טראפורד ידרשו 100 מיליון, העסקה צפויה לצאת אל הפועל, כך טוען העיתון, שידוע באופטימיות הלבנה שלו.

עוד שחקן שנמצא על הכוונת של הלבנים הוא בלם חטאפה אלכסיס, אחריו עוקבות גם בארסה ומילאן. סוכנו של בן ה-21 אמר: "בעונה הבאה כנראה שישחק בקבוצה אחרת".

רונאלדיניו נשאר ודקו הולך?

אחרי הריבים המתוקשרים, ההאשמות ההדדיות, על שמועות של עזיבה של חלק מהכוכבים, וההפסד הביתי לליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות, הספיק ניצחון 0:3 אחד על אתלטיק בילבאו, שכלל שער אחד של סמואל אטו, כדי לשפר את מצב הרוח. אבל רק כדי שלא יהיה שמח מדי, באנגליה צצים דיווחים שדקו ביקש מראשי המועדון לעזוב בקיץ, בטענה שהוא "צריך אתגר חדש".

אם כך אכן פני הדברים, אנגליה היא היעד המועדף, במיוחד צ'לסי (אבל גם מנצ'סטר יונייטד), אותה מאמן מי שהדריך את הקשר לזכייה בליגת האלופות ב-2004. במדי הבלאוגראנה הוא זכה בשתי אליפויות ושוב בליגת האלופות, אולם העונה לא שיחזר את אותה היכולת. על רקע השמועות על עזיבה אפשרית של אחד או יותר מהשלישייה של רונאלדיניו, סמואל אטו ופרנק רייקארד, ייתכן שבקטלוניה צריכים להתכונן לקיץ של תהפוכות. החדשות הנוספות מגזרת דקו לא קשורות לכדורגל: באנגליה מדווח כי הקשר צולם מתנה אהבים עם שתי נערות ליווי במועדון לונדוני, אחרי הניצחון 0:2 של פורטוגל על ברזיל באצטדיון האמירויות. והמעשה, כמובן, אינו מוסרי, שכן דקו קשור לאישה אחרת בברית הנישואים.

מלבד זאת מד האופטימיות עלה לקראת משחק החוץ בסראגוסה במסגרת רבע גמר הגביע הספרדי. גם היום (שלישי) המחמאות ממשיכות לזרום.

"הרונאלדיניו שגורם לנו הכי הרבה הנאה זה הרונאלדיניו שמשחק בתנועה", אמר המנהל הטכני צ'יקי בגיריסטיין. הברזילאי עצמו סיפר שעבר שבוע קשה, אולם "לאור התמיכה שקיבלתי מכולם, יותר ויותר נראה לי שאשאר פה שנים רבות. עכשיו שאטו חזר הכל הרבה יותר קל, והתיאום בינינו נשאר".

אטו, שהחמיץ חמישה חודשים בגלל פציעה בברך, אמר כי ייתכן שלא ישחק נגד סראגוסה, כי אולי יעדיף לתת לברכיים שלו מנוחה לקראת המשחקים מול סביליה וליברפול. "אני יודע שעשיתי כמה דברים לא בסדר בחיים שלי, אבל לא משנה מה אלו בדיוק היו

אטו עצמו סיפר על הגזענות שחווה באירופה, כשאשת מכירות בחנות סירבה לקבל את כרטיס האשראי שלו, כי הייתה בטוחה שהוא גנוב. "כשהבינה שאני כדורגלן, אז היא כבר לא ראתה אדם שחור", הסביר אטו. "היא ראתה רק כסף. אולי אני חי באירופה, אבל אני ישן באפריקה. אפריקה זה מצב מנטלי".

חדשות נוספות:

* למרות ההתעניינות בסטמפורד ברידג' ובאנפילד, ולנסיה מתעקשת שאין בכוונתה למכור את החלוץ דויד וייה. "דויד לא למכירה כי אנחנו זקוקים לו", אמר נשיא המועדון.

"לווין הציל את חיי"

קפטן צ'לסי ג'ון טרי הודה היום לגארי לווין, הפיזיותרפיסט של ארסנל על הצלת חייו. קפטן צ'לסי נפצע בתחילת המחצית השנייה של גמר גביע הליגה, בו ניצחה צ'לסי את ארסנל (1:2) כשעלה לנגיחה ונפגע בפניו מבעיטה לא מכוונת של התותחן אבוו דיאבי. שחקני שתי הקבוצות קראו לעזרת הצוות הרפואי, והיה זה דווקא עסיין ארסנל שהגיע ראשון אל טרי.

לווין הפך את הבלם, זיהה כי בלע את לשונו, ובפעולה זריזה הוא שלף אותה ממעמקי גרונו של השחקן. את המשך הטיפול איפשר לווין לצוות הרפואי של צ'לסי, אשר הבהיל את הקפטן מחוסר ההכרה לבית החולים האוניברסיטאי של קרדיף. בשדה התעופה של בירת וולס פגש טרי את לווין, חיבקו ממושכות ואמר: "רוב תודות, אני חייב לך".

לאחר הדרמה הזו התפתחה, כזכור, דרמה נוספת כשבתוספת הזמן של הגמר שחקני שתי הקבוצות התעמתו ביניהם. ההתאחדות האנגלית צפויה להעניש את עמנואל אדביור, עמנואל אבואה (ארסנל) ומיקל (צ'לסי) שככיבו באותה קטטה. מאני שתי הקבוצות לא ייענשו למרות שפרצו לתחומי המגרש, משום כוונתם להרגיע את הרוחות. שתי הקבוצות קיבלו היתר לסנגר על שחקניהן בפני ההתאחדות עד יום רביעי בערב. ההחלטת העונש תתקבל ביום חמישי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully