וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו שוב יוצא לקרב

27.2.2007 / 11:41

איזה כיף, עוד שבוע עם פנינים של המאמן הנפלא. הפעם הוא מסביר את ההצלחה של מנצ'סטר יונייטד במזל ומקנח בירידות על ונגר

ז'וזה מוריניו פותח עוד קרב קטן במלחמתו הפסיכולוגית נגד מנצ'סטר יונייטד ולמעשה במערכת חייו נגד כל העולם.

צ'לסי של הפורטוגלי מפגרת ב-9 נקודות מאחורי מנצ'סטר יונייטד (ללונדונים משחק חסר) ומוריניו תולה את ההצלחה האדומה באלילת המזל.

"זאת עונה בה ליונייטד לא היו פציעות קשות, עונה בה כל השחקנים שלה יכולים לשחק", אמר מוריניו, "הם שיחקן מול פולהאם והגיע להם להפסיד, אבל הם ניצחו. הם שיחקו מול טוטנהאם והתוצאה הייתה 0:0. כריסטיאנו רונאלדו צלל, הם קיבלו פנדל ובסוף ניצחו 0:4. זה נראה כאילו הכל לטובתם, אבל זה הכדורגל".

אחרי שאמר את הדברים הללו, התוודה המאמן: "אם להיות הוגן, לא ראיתי את המשחק של יונייטד נגד פולהאם, אבל על פי האינפורמציה שקיבלתי לא הגיע להם לנצח".

על הישורת האחרונה של העונה אמר מוריניו: "בפרמיירשיפ הדבר היחיד שאתה יכול לעשות הוא לנסות ולהמשיך לנצח, לקוות לצמצם את הפער בהדרגתיות".

לסיום עקץ הפורטוגלי את ארסן ונגר, כי איך אפשר בלי זה. צ'לסי ניצחה הרכב וכשרוני מאוד של ארסנל בגמר גביע הליגה והפורטוגלי אמר: "לארסנל יש ילדים נהדרים, אבל אני לא הייתי מתלונן אם הבוסים שלי היו באים אלי ונותנים לי 3-4-5 שנים ואומרים לי 'אתה לא צריך לנצח. אתה רשאי להפסיד ליגה, אחרי ליגה, אחרי ליגה, יש לך זמן לבנייה'.

"מאז הגעתי לצ'לסי ארסנל הפסידו את האליפות, הפסידו בגביע הצדקה. אין ספק שיש להם שחקנים מצוינים, מאמן מהטופ, קבוצה עם עתיד גדול, אבל הם לא מנצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully