וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמיר: "מזמן לא נהניתי להתכונן ככה למשחק"

בר שושני

26.2.2007 / 20:43

הפועל ירושלים התרשמה מז'לז'ניק, לקראת המפגש ברבע גמר יול"ב. אוסטין: "כולם יודעים שאני רוצה ניצחון ליום הולדת"

בהפועל ירושלים נערכים למשחק מחר (שלישי) ברבע גמר גביע היול"ב נגד ז'לז'ניק הסרבית.

דן שמיר אמר לוואלה! ספורט לאחר האימון היום (שני): "הרבה זמן לא נהניתי להתכונן לקבוצה כמו שנהניתי להתכונן לז'לז'ניק. זו קבוצה איכותית ומאומנת, וכל 12 השחקנים משחקים נכון. אנחנו נתמקד בשתיים-שלוש נקודות אצלם, וננסה להוריד מכמות הנקודות שהם קולעים. יש להם הגנה מאוד אקטיבית ואגרסיבית".

מריו אוסטין, שחוגג היום יום הולדת 25, אמר: "כולם יודעים שאני רוצה ניצחון בתור מתנה. הם קבוצה טובה וצעירה, ואנחנו נצטרך לעלות עם פוקוס הגנתי חזק".

גיא פניני דיבר על העובדה שהמשחק הראשון יהיה במלחה: "אין משמעות לזה שאנחנו פותחים בבית. אנחנו מתייחסים לזה כמו לגמר גביע. כל פוזשן הוא כמו האחרון, נהיה חייבים להילחם כמו שאנחנו יודעים".

ארז מרקוביץ': "הם קבוצה מאוד מרשימה ששומרת חזק ורצה למתפרצות, אבל זה בידיים שלנו. צריך לבוא בטירוף ולנצח. כולם שם קולעים נהדר מעבר לקשת, ואם הם יתפסו יום הולך להיות משחק קשה. אנחנו הרבה יותר מנוסים, השחקן הכי בכיר שלהם בן 26. מצד שני, הם לקחו גביע לפני שבועיים, כך שצריך לתת להם כבוד".

"אני יודע כמה קשה לשחק פה"

מאמן ז'לז'ניק, ולאדה ווקויצ'יץ' לא מזלזל בירושלמים: "הייתי פה לפני שלוש שנים, ואני יודע עד כמה קשה לשחק כאן. אני לא חושב על תוצאות כרגע, אבל אנחנו כן מאמינים שאנחנו יכולים לנצח". על מלחה הוא מוסיף: "ניצחנו חמישה מששת המשחקים האחרונים שלנו בחוץ. הקהל הוא משמעותי, אבל השחקנים הם אלה שקולעים. הם אומנם יותר מנוסים ומוכשרים, אבל נשחק מהר וננסה להכתיב קצב".

נראה שהסרבים מכירים היטב את היריבה, אבל לא מתמקדים בשחקן ספציפי: "כל משחק מישהו אחר דומיננטי אצלם, חג'ג', טפירו, אוסטין, אנחנו מתרכזים בקבוצה, ולא לעצור שחקן אחד".
אלכסנדר ראסיץ': "יש להם כמה ישראלים ואמריקאים טובים מאוד. אנחנו יודעים שהם זכו בגביע לא מזמן, ואנחנו מצפים למשחק קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully