וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימלך: "היום מתחיל הקמפיין לאליפות"

26.2.2007 / 22:20

שער של אוגבונה (48) העניק להפועל ת"א 0:1 קטן על מכבי פ"ת, אלימלך לא מוותר על התואר. אוהדי פ"ת קראו לגיא לוזון להתפטר

הפועל ת"א גברה היום (שני) 0:1 על מכבי פ"ת משער נגיחה של זיטו אוגבונה בדקה ה-48, והבטיחה את המקום השני בליגת העל בתום הסיבוב השני. למרות הדברים שאמר מאמן מכבי ת"א אלי כהן, שאולי המקום השלישי עדיף מבחינת סדר המשחקים שהוא יוצר בסיבוב האחרון, האדומים עשו את המוטל עליהם ולא התעסקו בספקולציות מיותרות.

ניר לוין ידע שהדבר הכי חשוב מבחינתו זה להשיג את הניצחון ואת שלוש הנקודות שיחזירו לקבוצה שלו את הביטחון, אחרי התבוסה בגלזגו. הפועל לא הרשימה היום בפ"ת, אבל שוב השיגה את הניצחון המינימלי (בלי טועמה המוצהב ודגו החולה), וחזרו לתמונת האליפות, במרחק ארבע נקודות בלבד מהמקום הראשון. היה זה משחקו השלישי של ניר לוין בליגה, במהלכם השיג מאזן יפה של שני ניצחונות ותיקו אחד.

מכבי פ"ת, מנגד, המשיכה את התקופה הרעה שלה, והיא השלימה סיבוב שני נוראי שכלל 9 נקודות בלבד. נדמה שהסערה שחוללו במועדון ג'ובאניני וקלדיירה, שהשמיצו את הלוזונים לאחר עזיבתם, דירדרה עוד יותר את מצב הרוח בפ"ת, שנראתה עייפה וחסרת מוטיבציה. פ"ת חייבת שינוי.

מהלך המשחק

דקה 5 - פריצה מסחררת של דיאלו הסתיימה בכדור רוחב ללירן כהן, שמשום מה השאיר את הכדור ולא בעט לשער.

דקה 7 - ורמוט הגביה אחרי מבצע יפה, הכדור נהדף לבאדיר, אך הבעיטה של הבלם פגעה בידו של מגמאדוב, ללא תגובה של השופט.

דקה 11 - אורי לוזון שלח טיל אדיר מ-30 מטר, שחלף ליד הקורה.

דקה 21 - כדור קרן מפתיע של עמאר הגיע ללירן כהן, אך הבעיטה שלו נהדפה מקו השער על ידי ורמוט.

דקה 28 - ברדה השתחרר יפה מהצפיפות סביבו, ושיחרר בעיטה יפה מ-20 מטר, לידיים של כהן.

דקה 42 - דיאלו ניצב במצב נוח מחוץ לרחבה, אבל הבעיטה שלו עפה מעל לשער.

דקה 48 - גול! פריצה מצוינת של אנטבי באגף הסתיימה בהגבהה מדויקת לרחבה. אוגבונה היה במקום הנכון כדי לנגוח פנימה. 0:1 להפועל.

דקה 60 - דיאלו הגביה מהאגף, גולן זינק ונגח מצוין, אך הכדור נעצר בקורה.

דקה 67 - אוגבונה שוב הגיע למצב נגיחה, הפעם היא חמקה החוצה.

הרכבי הקבוצות:
מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר, סולי צמח, אורי לוזון, מוחמד דיאלו, לירן כהן (רוביל סרסור, 56), עומר גולן (סבסטיאן רוזנטל, 73), פטריק סופו (דובב גבאי, 78).

הפועל ת"א: שביט אלימלך, דני בונדר, רמי דואני, חאבייר פאאס, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, וולינגטון (שי אבוטבול, 46), לוסיאנו דה ברונו, גילי ורמוט (יוסי אבוקסיס, 87), אליניב ברדה (ביברס נאתכו, 81), זיטו אוגבונה.

לוין: "הדרך לא מרשימה, אבל יש סיבות מקלות" (לי בוץ)

המאמן המפסיד, גיא לוזון, ירד לחדרי ההלבשה ונאלץ לשמוע קריאות "תתפטר" מאוהדי קבוצתו: "לא צריך להתייחס לכל קריאה. רמת המשחק שלנו לא הייתה מספיק טובה, אבל הפועל הגיעו להזדמנות אחת בחצי השני, ואוגבונה נתן את הגול. את ההזדמנויות שלנו לא ניצלנו, וזו הבעיה העיקרית שלנו. אין מספיק הצטרפות ברחבה. הסיבוב השני היה רע מאוד מבחינתנו. דיאלו נתן משחק טוב בסך הכל, רוזנטל היה קצת פחות טוב, אבל מה שמשנה זה שהקבוצה לא הייתה טובה".

ניר לוין חייך בסיום: "זו לא מסיבה גדולה למסיבה כי הדרך לא הייתה מרשימה, אבל יש לנו נסיבות מקלות, בגלל המשחק בגלזגו. לא היינו בהרכב מלא, וזה משחק חוץ קשה. חשוב שעלינו למקום השני, למרות שזו הגרלה פחות טובה מהמקום השלישי. אנחנו לא מרוצים מהיכולת שלנו, אבל גם בית"ר ירושלים ושאר קבוצות הצמרת באותה סירה. הליגה מאוד צפופה, והמטרה היא לצבור נקודות בתקווה שהיכולת תשתפר בהמשך. אין טעם לצאת בהצהרות, אני לא מבין מה זה יעזור לנו".

כובש שער הניצחון, זיטו אוגבונה: "אני רוצה להודות למאמן שסומך עליי. נהנינו באירופה, למרות שהסוף היה לא טוב, אבל ככה זה לפעמים. אני מקווה שנמשיך בסיבוב השלישי להשיג את הניצחונות".

סלים טועמה: "לא ממש נעים לראות את הקבוצה משחקת מהיציע, אבל לפחות ניצחנו והתקרבנו למקום הראשון. להפועל ת"א יש סגל רחב, וכל אחד מהם יכול להיות ב-11. אני מקווה להיות טוב באימוני הנבחרת ולהשתלב בסגל הלאומי".

שביט אלימלך: "למעשה היום מתחיל הקמפיין לאליפות. אנחנו ועוד שלוש קבוצות מקווים להגיע לסוף הדרך הכי גבוה שאפשר. אנחנו רק ארבע נקודות מבית"ר, הכל פתוח. חזרנו מאירופה וידענו לקחת שלוש נקודות כאן במגרש לא קל וזה חשוב לנו מאוד. היו הרבה מאוד דיבורים לפני ריינג'רס, ולא כל כך הצלחנו, עכשיו לא דיברנו ולקחנו את הנקודות".

בלם מכבי פ"ת, מוראד מגמאדוב, עלה לשחק הערב למרות שהתבשר הבוקר על מות אימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully