וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני חתם על חוזה חדש באינטר?

26.2.2007 / 17:29

התקשורת באיטליה גורסת שהמאמן חתם לשלוש שנים נוספות בשורות הנראזורי. לטורינו נמאס ממצבה העגום ומאמנה זאקרוני פוטר

התקשורת האיטלקית גורסת היום (שני) שהמאמן רוברטו מאנצ'יני חתם לשלוש שנים בשורות קבוצתו אינטר. המאמן האיטלקי חתום על חוזה בסן סירו עד יוני השנה, אבל הנשיא מאסימו מוראטי כבר הודיע בעבר שאין שום בעיה בינו לבין מאמנו וכל שהם צריכים הוא לשבת ולסגור את העיסקה. דברים אלה עמדו בניגוד לשמועות שרחשו סביב בואו של ז'וזה מוריניו מלונדון.

לפי העיתון קונטרוקאמפו העיסקה בין מאנצ'יני לאינטר נחתמה ביום שישי במהלך פגישה וההודעה הרשמית תגיע לפני משחק הגומלין בליגת האלופות מול ולנסיה ב-6 במארס.

באיטליה מדווחים שהמאמן והבעלים גם דיברו על תוכניות עתידיות הכוללות את הלבשתם של תיירי הנרי, חאבייר סביולה וג'יאנלואיג'י בופון במדי הנראזורי. אחרי הניצחון 2:5 על קטאניה והצבת השיא האירופי על 17 ניצחונות רצופים, בעצמם למה שלא יזרחו כוכבים חדשים בשמי מילאנו, החל מהקיץ הבא.

זאקרוני פוטר מטורינו

לאחר שספגה את הפסדה השישי ברציפות בליגה האיטלקית (3:0 לקייבו) פיטרה היום (שני) טורינו את מאמנה אלברטו זאקרוני. נשיא הקבוצה אורבאנו קאירו הצהיר בחודש האחרון כי הוא תומך במאמן האיטלקי, אבל אחרי ההפסד האחרון כבר הגיעו הפסדים עד נפש, ומבחינתו, לא היה מנוס מצעד זה.

טורינו לא יצרה ריק בעמדת המאמן וג'יאני דה ביאשי, שהוחלף על ידי זאקרוני שלושה ימים לפני תחילת העונה חזר כבר היום לדרוך על הקווים בטורינו. זקארוני הוא המאמן השמיני בסרייה A שמוחלף מתחילת העונה.

* אחרי ההפסד הביתי 2:0 ללאציו, פיטרה קליארי את מאמנה פרנקו קולומבה והחתימה במקומו את המאמן מרקו ג'יאמפאולו. אגב, קולמבה היה זה שהחליף את ג'יאמפאולו כמאמן קליארי לפני כחודשיים.

* פיורנטינה החתימה את שחקן ארסנל ארטורו לופולי לחמש שנים. החלוץ בן ה-19 מושאל העונה לדרבי האנגלית ובקיץ יעבור לביתו החדש בפירנצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully