וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלדב: "מכבי נתניה עבדה מול הגורמים המוסמכים"

חקירת פרשת דהאן-סאנוגו מסתעפת, אחרי שמנכ"ל מכבי נתניה והחלוץ נחקרו ב'וויצמן יער' על תשלומי עמלות לא חוקיים. בלדב מכחיש

מנכ"ל מכבי נתניה, קובי בלדב, זומן אתמול (שני) להיחקר במשרדי 'ויצמן יער' בנוגע להחתמת השחקן מוסא סאנוגו וזהות סוכנו של השחקן. וייצמן יער חושדים כי נתניה השתמשה בדהאן, שהוא סוכן לא מורשה, בהחתמת השחקן.

מאתר הרשמי נמסר בתגובה כי "לאחר השלמת העסקה עדכן המועדון את ההתאחדות לכדורגל במכתב רשמי כי דודו דאהן שימש כסקאוט בעסקה הזאת ולא מעבר לכך. אנשי הקשר לביצוע העסקה היו דימטרי אמביו, שמשמש כיום כמנכ"ל בריסל ושיחק בעבר במכבי נתניה ביחד עם בלדב, וכן סוכנו הבלגי של השחקן שהוא סוכן מורשה של פיפ"א".

היום (שלישי) בלדב נתן את גירסתו לחקירה: "נשאלתי מספר שאלות לגבי החתמת סאנוגו וכיצד התנהל המהלך. מכבי נתניה עבדה מול הגורמים המוסמכים וזה מה שהועבר לחוקרים".

כזכור, כבר לפני כחודש פורסם ב'חדשות נתניה' ו-וואלה! ספורט כי דהאן קיבל תשלום עבור עיסקת סאנוגו (ראה לינקים לידיעות קודמות למטה). דהאן אישר שאכן קיבל כסף עבור העיסקה, אבל הגדיר זאת כ"עמלת סקאוט"., ובחשבונית נכתב "שירותי ייעוץ מקצועי". כבר לפני כשבועיים אישרו בהתאחדות לכדורגל ל'חדשות נתניה' ו-וואלה! ספורט כי נפתחה חקירה בנושא, בעקבות אותו פרסום.

בנוסף, בעקבות אותו פרסום מלפני שבועיים, 'ויצמן יער' תפתח בחקירה כללית נגד דהאן, לא רק בפרשת סאנוגו. מנכ"לים נוספים מליגת העל יגיעו לחקירה בנושא בקרוב.

אמיר טגה ואופיר חיים ערכו היום אימון קל בצדי המגרש. הקשר שי בירוק, שהיה חולה, החלים וערך אימון מלא. מחר (רביעי) יחגוג השוער לירן שטראובר ברית לבנו שנולד בשבוע שעבר.

בנתניה הביעו סיפוק מכך שמשחקה של הקבוצה בשבת ייערך ב-19:20, מה שיאפשר לקהל הדתי להגיע למשחק אחרי יציאת השבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully