וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א זועמת על 'וייצמן יער'

לי בוץ

26.2.2007 / 14:39

הצהובים מכחישים כי נעזרו בשירותיו של סוכן לא מורשה ומאיימים לפנות להתאחדות "לבדוק כיצד דבר החקירה הגיע לתקשורת לפני המועדון"

במכבי ת"א כועסים על חברת החקירות 'וייצמן יער', שחוקרת אפשרות שהקבוצה נעזרה בשירותיו של סוכן לא מורשה בהבאת הזרים. כזכור, אמש זומנו לחקירה טברטקו קאלה, מיליאן מרדקוביץ' ומילאן מרטינוביץ' ובמהלך השבוע ייחקרו גם המאמן אלי כהן ומנהל הכספים של הקבוצה, בני רחמני.

"מועדון הכדורגל מכבי ת"א מתנהל לפי ערכים מקצועיים ואתיים קפדניים", נמסר בהודעה הרשמית של המועדון שפורסמה הבוקר (שני) באתר הרשמי. "לפיכך, מיד עם היוודע דבר קיומה של חקירה והזמנת השחקנים ובעלי תפקידים להגיע לחברת ויצמן יער, פנה המועדון באופן רשמי ומסודר וביקש לדעת מה נושא החקירה. מדובר, כידוע, בזכות לגיטימית של כל קבוצת כדורגל החברה בהתאחדות לכדורגל, לדעת מה הנושא שבגינו אנשיה מוזמנים לחקירה".

"לצערנו, משרד ויצמן יער סרב למסור במה מדובר, הגם שכנראה התברר שהתקשורת ידעה על העניין עוד לפני כן! לפיכך, התבקש היועץ המשפטי של המועדון, עו"ד אפרים ברק, להיפגש עם כל אחד מהאנשים שזומנו לחקירה על מנת לנסות ולהבין במה מדובר, לתחקר את ההתנהלות, הפעולות והעובדות הקשורות במשא ומתן שנערך עם אותם שחקנים וסוכנם, שהוא סוכן פיפ"א מוסמך".

"כמו כן, נועדה השיחה כדי להסביר לאנשים העומדים להיחקר על המהות הפרוצדורלית של החקירה. עו"ד ברק נפגש באופן יחידני ובנפרד עם כל אחד מהאנשים שזומנו לחקירה. לעניין הסוכן הרינו לציין כי הסוכן הקרואטי דינקו קרגיץ', המורשה מטעם פיפא, הוא סוכנם של השחקנים שנחקרו - קאלה, מרטינוביץ' ומרדקוביץ', והוא זה שייצג את השחקנים במו"מ מול מכבי ת"א".

"בבדיקת היועץ המשפטי של המועדון את העובדות והפעולות הקשורות למו"מ עם השחקנים אמורים ולתשלומים ששולמו בגינם לסוכנם (מסמכים שהומצאו כולם לרשות לבקרה תקציבית כמתחייב), נמצא כי מכבי תל אביב נהגה כשורה, ומילאה אחר דרישות תקנוני ההתאחדות לכדורגל".

"המועדון מביע גם את תדהמתו מן העובדה שנושא החקירה היה בידיעת התקשורת עוד לפני שהשחקנים ואנשי מכבי תל אביב זומנו לחקירה. נשקול פניה להתאחדות לכדורגל, לבקש את גופי החקירה של ההתאחדות לבדוק לאלתר כיצד דבר החקירה והנושא שלה הגיעו לידיעת אמצעי התקשורת עוד לפני שנמסרו כלל למכבי ת"א".

שחקני הקבוצה יזכו היום ליום חופש, ומחר יערכו את האימון המסכם לפני משחק גביע הטוטו מול מכבי חיפה בקרית אליעזר ביום רביעי.

עדכון ראשון: 13:58
עדכון אחרון: 14:58

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully