וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטו: "אני מהלל את רונאלדיניו"

26.2.2007 / 14:30

סמואל אטו מפרגן לחבר מברצלונה אחרי הניצחון על בילבאו, וסחט מחמאות ממאמנו פרנק רייקארד: "זו הדרך הטובה לחזור לקבוצה"

אחרי כל הסכסוכים וההאשמות ההדדיות בברצלונה, נראה שהמועדון הקטאלוני, על פניו, חוזר לעצמו. המאמן פרנק רייקארד היה מאוד מרוצה אתמול (ראשון) מהיכולת שגילה חלוצו הקמרוני סמואל אטו, ומהשער שכבש בניצחון 0:3 על אתלטיק בילבאו, ואמר: "אני שמח עבור סמואל על השער שהבקיע, כי בשבילו זו היתה הדרך הטובה ביותר לחזור לקבוצה".

"הוא לא שיחק מול ליברפול כי לא היה לו מספיק זמן להתכונן. הוא צריך להרגיש ביטחון לגבי הברך שלו. אני חושב שההחלטה לתת לו מנוחה הוכיחה את עצמה, לפי הדרך בה שיחק". גם ליליאן טוראם שהחלים מפציעה, חזר למגרש והמאמן ההולנדי לא חסך שבחים משחקנו: "אני מואד שמח לגבי יכולתו ולעיתים הוא פשוט נראה כשליט המגרש".

אטו מצדו, השאיר את השבוע הקשה מאחוריו ונראה כי פתח בדף חדש עם כלל הקבוצה: "חיכיתי הרבה זמן לגול הזה ואני מאוד שמח. הבקעת שערים היא מקור השמחה בכדורגל. חמשת החודשים בהם לא שיחקתי היו יותר מדי עבורי. תמיד אזכור את המשחק הזה, כי קשה להבקיע בליגה הספרדית. זה הקסם שבכדורגל". החלוץ המחונן לא שכח להודות גם לחבירו לקבוצה על הקאמבק ובראשם לברזילאי: "אני מהלל את רונאלדיניו, וגם אינייסטה וצ'אבי היו גדולים. ברצלונה חוזרת".


שחקן אחר של ברצלונה עבר שבוע פחות מענג. רונאלדיניו הודה אחרי הניצחון על בילבאו והיכולת הגבוהה שהציג בו, שהוא היה נחוש להוכיח למבקריו שהוא אינו סובל מעודף משקל. תמונות של הקשר בן ה-26 שחשפו "צמיגים" סביב מותניו, אחרי ההפסד לליברפול בליגת האלופות, העלו תהיות בספרד אם זו הסיבה לירידה ביכולתו. עיתוני מדריד וברצלונה ערכו השוואת תמונות בין רונאלדיניו של 2003 לזה הנוכחי, ובהן נראה הברזילאי שרירי וחטוב יותר בצעירותו.

אחרי הניצחון על בילבאו התפשט רונאלדיניו, צלמי העיתונות זכו למנת חלקם, והברזילאי אמר: "אין לי מה להסתיר, אני תמיד מחליף חולצות עם יריביי. בשבוע האחרון הציגו אותי כשמן, אבל אני מרגיש מצוין. אני תמיד דואג למצבי הגופני ואני בכושר הטוב ביותר שלי אי פעם".

אטו חזר, רונאלדיניו בכושר הכי טוב אי פעם, ומי שהכי מרוצה זה נשיא בארסה חואן לאפורטה. "אטו זה שחקן שנותן לנו עומק, וחזרתו לכבוש אחרי הפציעה, מעניקה אושר לאוהדינו". מה קרה לכל התככים וההאשמות ההדדיות בברצלונה בין אטו לרונאלדיניו ורייקארד? ובכן, ללאפורטה אין מושג על מה מדובר. "לא היתה לנו מעולם בעיה עם אטו. הבעיה היחידה היא שכל דבר קטן שקורה בין שחקני הקבוצה מנופח בגלל שזו בארסה".

ומה לגבי רונאלדיניו? "אנחנו יודעים שהוא מקצוען שנמצא שם תמיד עבורנו, ומכניס ריגוש ושמחה למשחק שלנו. אין שחקן כמותו בעולם הכדורגל". אפילו הטענות על משקלו העודף של הברזילאי לא הוציאו את נשיא הקבוצה משלוותו: "הוא היה הראשון לטפל בנושא אחרי שהסיר את חולצתו".

האידיליה פתאום חוגגת בברצלונה, אבל האם היא אמיתית או רגעית? אולי המפגשי החוץ מול סביליה בליגה וליברפול בצ'מפיונס יספקו את התשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully