וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בשיקגו שמעו על מריו אוסטין

שגיא ניר וגיל קדרון

26.2.2007 / 13:26

פציעתו של אנדרס נוצ'יוני גרמה לקבוצת ה-NBA לעקוב אחרי בחירת הדראפט שלה מ-2003, אך הסיכוי שיעזוב את ירושלים קלוש

היכולת הטובה של מריו אוסטין בהפועל ירושלים לא נעלמה מעיניהם של ראשי שיקגו בולס, שבימים האחרונים מוזכרים כמי ששוקלים לנסות ולנצל את הזכויות עליו, כך מדווחים גורמים בארצות הברית.

על פי אותם דיווחים, הביאה פציעתו של הארגנטיני אנדרס נוצ'יוני, שייעדר כשלושה שבועות, למסכת ספקולציות לגבי מועמדים לעיבוי סגל הקבוצה, ובהם קית' ואן הורן הותיק ואפילו טוני קוקוץ', שכבר הודיע על פרישה לפני כחודשיים. אוסטין, בחירת הדראפט של שיקגו ב-2003 (מקום 36), הוזכר גם הוא כמועמד להצטרף לפי ג'יי בראון, מאליק אלן וטיירוס תומאס בקו הקדמי של הבולס, אך העובדה כי בשיקגו מעוניינים להחתים שחקן על חוזה לעשרה ימים בלבד הופכת את עזיבתו של אוסטין את ירושלים לבלתי ריאלית. עד כה, לא התקבלה פנייה מצד אנשי שיקגו לסוכנו של אוסטין או לירושלים, שבהנהלתה שוללים כל סיוכי לשיחרור של השחקן.

אוסטין (24, 2.06 מ'), בוגר מיסיסיפי סטייט, שיחק בעבר מספר חודשים בצסק"א מוסקבה ובביילה האיטלקית לפני שהגיע לירושלים בתחילת העונה שעברה. לקראת סיום העונה שעברה הוזכר אוסטין כמועמד לריאל מדריד וברצלונה, אך גם אז לא שוחרר מירושלים, בה הפך העונה לשחקן בעל השכר הגבוה בקבוצה. ב-12 משחקי יול"ב קאפ הוא קולע העונה 18.3 נקודות, קטף 8.7 ריבאונדים ומסר 1.4 אסיסטים ב-30 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully