וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי פאלי קפץ ל-ICQ

26.2.2007 / 12:32

בדצמבר 2006 חתם אלוף ישראל וסגן אלוף העולם על הסכם חסות עם חברת התוכנה, ועתה יהיה אפשר לעקוב אחרי האתלט באתר הבית

בדצמבר 2006 חתמה ICQ על הסכם חסות עם ניקי פאלי, במסגרתו מקבל פאלי סכום מלגה בסך (36,000$) אשר מחולק למשכורות חודשיות במשך תקופת החסות. עכשיו, לאלוף ישראל בקפיצה לגובה (2005-2006) וסגן אלוף העולם לנוער, המתכונן לאולימפיאדת בייג'ינג 2008, יש החל מהיום (שני)אתר בית המציע הצצה אל עולמו של אלוף ישראלי.

באתר ניתן לקרוא את סיפור חייו של ניקי ולצפות בגלריית תמונות מאירועי הספורט החשובים לו. בנוסף, ניתן להתעדכן בפעילויות, בתחרויות ובהיישגים של ניקי ובכך לטעום קצת מחייו של אתלט המועמד לייצג את ישראל באוליפיאדה הקרובה.

רונן ארד, סמנכ"ל מוצר ב- ICQ אמר: "בחברה רואים בפאלי ספורטאי מוכשר והישגי, בעל יכולות המשקפות והולמות את ערכי המותג של ICQ. אתר הבית של ניקי נבנה בשיתוף איתו וישים דגש על מצויינות והתמדה, תכונות המאפיינות ספורטאים".

"ספורט הוא אחד מעולמות התוכן המרכזיים בקרב ילדים ובני נוער, ואנחנו מאמינים שבאמצעות החסות של ICQ, כתוכנת מסרים מיידיים נפוצה, נוכל גם להעביר לצעירים רבים את הערכים המאפיינים אתלט מצליח".

ICQ הושקה לראשונה בשנת 1996 על ידי חברת מיראביליס הישראלית ובשנת 1998 נרכשה על ידי AOL האמריקנית, ומשמשת כלי תקשורת אישי המספק שירותי תקשורת מקיפים לקהילת משתמשים גלובלית מגוונת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully