וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיניקס רחוקה שני משחקים מהיסטוריה

26.2.2007 / 9:31

צריכה 2 נצחונות כדי להגיע למאזן מושלם במזרח. ארטסט דפק נפקדות באינדיאנה. אזכרה לדי ג'יי, לואיס יעזוב את סיאטל, קרטר רוצה להישאר

מעולם בהיסטוריה של ה-NBA לא הייתה קבוצה שחזרה עם ניצחון מכל משחקיה בחוף הנגדי. הפרשי השעות, הטיסה המפרכת ויותר מהכל, הלו"ז הצפוף מחוץ לבית - כל אלה גרמו גם לקבוצות הגדולות בהיסטוריה לאבד לפחות משחק אחד הרחק מהבית.

שני משחקים רחוקים פיניקס סאנס מלהפוך לקבוצה הראשונה אי פעם שמנצחת את כל משחקיה בחטיבה המתחרה. אחרי הניצחון על אטלנטה 106:115 הסאנס במאזן 0:13 העונה במשחקים בחוף המזרחי. על הלו"ז נותר להם משחק שעל הנייר הם צריכים לנצח, בפילדלפיה, אבל לפני כן יש להם מוקש גדול יותר בדמות אינדיאנה. המפגש באינדיאנפוליס יתקיים בלילה שבין שלישי לרביעי, ויממה אחר כך ישחקו הסאנס בפילי. עם היכולת של אמארה סטודמאייר (43 נקודות באטלנטה) זה נראה טוב.

איפה אתה, רון רון?

לאן נעלם רון ארטסט? שאלה קשה. הפורוורד של סקרמנטו קינגס לא הגיע למשחק באינדיאנפוליס, מול קבוצתו לשעבר, אינדיאנה פייסרס. סקרמנטו הסתדרה היטב בלעדיו, ועם הופעה טובה של קווין מרטין (35 נקודות) ומייק ביבי (28) ניצחה 93:110.

דובר הקינגס מסר כי מדובר ב"סיבות אישיות", אבל לא פירט. אוהדי הפייסרס מאוד לא אוהבים את ארטסט, כשאם עוד פירגנו לו והגנו עליו אחרי קטטת דטרויט ב-2004, מיד לאחר שדרש טרייד ועבר לקינגס בעונה שעברה השתנתה המגמה. מצד אחד, ייתכן שארטסט לא רצה להתעמת איתם, ומצד שני בהתחשב באופי שלו ובעובדה ששיחק כבר בדטרויט העונה, לא נראה שלאיש יש פחד דווקא מזה.

חדשות נוספות

* כ-200 אנשים הגיעו לטקס אזכרה לדניס ג'ונסון, לשעבר שחקן בוסטון סלטיקס שמת בשבוע שעבר בגיל 52. "מעולם לא פגשתי אדם כל כך אנרגטי", אמר סדריק מקסוול, ששיחק עם די ג'יי בסלטיקס, "הוא היה אחד הגדולים".

* דווין וויד, כוכב מיאמי היט, צריך להחליט אם לעבור ניתוח בכתפו (ולסיים את העונה) או לתת לה להחלים חלקית ולחזור לקראת סיום העונה הסדירה, אבל בינתיים במיאמי לוחצים על השחקן לקבל עוד חוות דעת רפואית. "הוא סובל מכאבים", אמר המאמן, פט ריילי, שנפגש עם וויד ואמר: "זו הייתה שיחה טובה".

* סוכנו של רשארד לואיס הודיע לסיאטל שהפורוורד איננו מעוניין לחתום על הארכת חוזה - רמז ברור שהוא מתכוון לנצל את האופציה שיש לו בקיץ להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, ולעזוב את המועדון השוקע. קבוצות כמו שארלוט, אורלנדו, שיקגו ואחרות צפויות להביע עניין רב באולסטאר.

* וינס קרטר היה קרוב להישלח בטרייד לפני הדדליין, אבל בסופו של דבר נשאר בניו ג'רזי, בין היתר כי ערכו בשוק נפגע משום שבחוזהו אופציה להפוך לשחקן חופשי בקיץ הקרוב. הנטס היו בטוחים שהכוכב מתכוון לעזוב, אולם כעת הוא התבטא שההעדפה מבחינתו היא להישאר בקבוצה.

* האם גרג אודן שיחק את משחקו האחרון בקולומבוס, במדי אוהיו סטייט? אודן והבאקאייז ניצחו 48:49 את וויסקונסין, זכו בביג-10 וכעת נראה שהשחקן לא יחזור יותר לאולם בקולומבוס, מכיוון שפניו ל-NBA. "אני עדיין לא יודע. עדיין לא סיימנו להיאבק על תארים", אמר אודן, שבפלייאוף לא ישחק יותר במגרש הביתי.

* הלייקרס טרם החליטו אם לקנוס את ולדימיר רדמנוביץ'. השחקן הודה שנפצע כתוצאה מהחלקה מסנובורד ביוטה, למרות איסור מפורש בחוזהו לעשות כן. כעת, עם כתף פרוקה, הוא ייעדר שבעה שבועות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully