וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו פדרר לגמרי לבד

26.2.2007 / 7:42

רוג'ר פדרר נשאר עוד שבוע בפסגה, וקבע שיא של 161 שבועות רצופים כמספר 1. פאר חזרה למקום ה-16, אובזילר עלתה ל-95

לפני שבוע השווה רוג'ר פדרר, הטניסאי השוויצרי, את שיאו של ג'ימי קונורס האמריקאי. פדרר טיפס לפסגת הטניס העולמית ב-2 בפברואר 2004, ומאז לא ירד ממנה. הבוקר (שני) הוא הפך רשמית לטניסאי הראשון אי פעם ששהה שם במשך 161 שבועות רצופים, שבוע אחד יותר מהאמריקאי ג'ימי קונורס.

"אין ספק, זה אחד השיאים הכי גדולים ומרגשים ששברתי", אמר הטניסאי. "אני שמח שאני יכול לא רק לשחק בשביל לנצח, אלא גם עבור ההיסטוריה. זו ההרגשה הכי מדהימה שיכולה להיות".

פדרר עדיין מוביל בבטחה על הספרדי רפאל נדאל ועל האמריקאי אנדי רודיק שבמקום השלישי (החליף עם ניקולאי דוידנקו, שירד לרביעי). אנחנו צפויים לראות את המספר הזה הולך וגדל.

בין הישראלים נותר נועם אוקון במקום ה-170. דודי סלע עלה שני מקומות ל-179 והרחק מאחור במקום ה-321 נמצא הראל לוי.

שיפורון קטנטן

שחר פאר הובסה על ידי ונוס וויליאמס בטורניר ממפיס, אבל ההגעה לגמר עזרה לה לשפר את מקומה בדירוג ולהגיע ל-16, עליה של של שלב אחד. גם ציפי אובזילר רשמה שיפורון קל, והעפילה מ-96 ל-95. אנה סמאשנובה נותרה במקום ה-73.

יילנה יאנקוביץ' הסרבית חזרה לעשירייה הראשונה, כשהחליפה מקומות עם אנה צ'קבטאדזה הרוסיה. מלבד זאת אין שינוי בצמרת, שכוללת (לפי סדר זה) את מריה שראפובה, ז'וסטין הנין, אמילי מאורסמו, קים קלייסטרס, סווטלנה קוזנצובה, מרטינה הינגיס, נדיה פטרובה, יילנה דמנטייבה וניקול ווידיסובה. סרינה וויליאמס נותרה במקום ה-15 ואחותה, ונוס, עלתה מ-54 ל-38.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully