וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "אנחנו חסרי שקט וריכוז"

אסף שקד

26.2.2007 / 14:40

המאמן, שקבוצתו תועמד לדין בשל קריאות גזעניות כלפי אבו סיאם, כבר בלחץ, וגם ניצן שירזי קלט זאת. האם ברקוביץ' יצטרף ויציל את המצב?

ברני ארדוב

צילום ועריכה: דרור פיקלני

תחושה של פספוס הורגשה אתמול (ראשון) בתום התיקו 0:0 של בית"ר ירושלים מול בני יהודה, והמועדון הירושלמי, שיועמד לדין ביום רביעי הקרוב בשל הקריאות הגזעניות של אוהדיו כלפי שחקן בני יהודה סאלם אבו סיאם, שמר היום על שתיקה. מלבד מילובאן מירוסביץ', גל אלברמן ואיציק קורנפיין שהסכימו להתראיין לתקשורת, שאר השחקנים העדיפו לעזוב את המגרש בלי לפצות פה.

"אחרי משחקים כאלה אין כל כך מה לומר", אמר היום אחד השחקנים, "זה לא היה משחק טוב שלנו ולצערי היו לנו כמה כאלה, במיוחד במשחקי הבית. אין לי הסבר לזה, ולבוא בהאשמות כנגד שיטת המשחק או כנגד המאמן כפי ששמעתי- לא יהיה נכון ולא יהיה צודק".

למרות יכולת היכולת הבלתי משכנעת, בבית"ר נשמעו מרוצים מהעובדה שהקבוצה סיימה את הסיבוב השני במקום הראשון. "סיימנו שני שליש מהליגה במקום הראשון ככה שאנחנו בדרך הנכונה", אמר אחד מאנשי הצוות של המועדון, "נכון שהיו משחקים שבהם לא הצגנו כדורגל טוב, והמטרה שלנו תהיה לשפר את היכולת ולהציג משחקים טובים יותר. אנחנו נעבוד על החולשות שלנו בשבועות הקרובים, על מנת להגיע מוכנים יותר לסיבוב השלישי".

"אנחנו נכנסים עכשיו לישורת האחרונה", אומר אחד השחקנים הבכירים, "עכשיו הכל יהיה תלוי בנו. החלק הזה של הליגה הוא החשוב ביותר, אסור יהיה לנו לפשל".

אותו שחקן ניסה להסביר את התיקו מול בני יהודה: "יש עלינו לחץ אדיר מאז פתיחת העונה, כנראה שעד עכשיו לא ידענו לעמוד מולו בצורה טובה, בעיקר במשחקי הבית. נכון, אנחנו עדיין במקום הראשון שמביא אליפות, אבל בשביל לזכות בתואר נצטרך להוכיח בסיבוב הקרוב שהבית שלנו הוא מבצר".

שחקני הקבוצה זכו היום ליום חופשי מאימונים ויחזרו להתאמן מחר. ביום רביעי תארח בית"ר ירושלים את הפועל ת"א במסגרת המחזור האחרון של גביע הטוטו. התוצאה של המשחק לא תשנה, משום שבית"ר הבטיחה את עלייתה לחצי הגמר. יוסי מזרחי צפוי לתת למספר שחקני נוער הזדמנות לעלות.

"אני מעדיף להפסיד 4:0 אבל ליהנות מכדורגל"

הפעם לא תלה יוסי מזרחי, מאמן בית"ר, את האשם ביריבה, בתנאי המגרש, בשיפוט או בכל דבר אחר - אלא בקבוצה שלו.

"זה היה משחק קשה כי אנחנו עושים את החיים קשים", אמר מזרחי. "לחצי הראשון לא הופענו בכלל, לא שיחקנו כדורגל. בחצי השני השתלטנו על המשחק, אבל כשכל כך הרבה זמן לא מבקיעים נוצר לחץ וזו התוצאה. במקום ששאר הקבוצות יהיו בלחץ מאיתנו, אנחנו בלחץ. יש הרבה לחץ שנוצר מכל מה שמסביב לבית"ר. לא אכפת לי להפסיד 4:0, אבל ליהנות מכדורגל. אם אנחנו רוצים להיות אלופים, נצטרך להתמודד עם זה".

מאיר אינשטיין מערוץ 10 דיווח במהלך המשחק, כי אייל ברקוביץ' עשוי להיות המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים החל מהעונה הבאה. לאחרונה ניהל ברקוביץ' מגעים מתקדמים מאוד עם ארקדי גאידמק על הצטרפות לרדיו 99 בירושלים, ודיבר לא אחת בשבחיו של בעלי בית"ר. גאידמק עצמו צוטט ב"הארץ" ביחס לפרשה: "לא שמעתי על זה, אני לא יודע על זה. אני מכיר את ברקוביץ' ואני חושב שהוא בחור נחמד, אבל לא דיברנו על זה מעולם".

האם אתה מכחיש שאייל יהיה בשנה הבאה בקבוצה?

"אם אני אאשר אני אסתבך ואם אני אכחיש אני אסתבך. אני לא מגיב".

ניצן שירזי מאמן בני יהודה, התייחס למשחק מהצד הזהוב: "היה כדורגל לא יפה ולא נעים לעין, אבל אותנו פחות מעניינת הדרך בגלל המצב שלנו. אני חש קצת פספוס, כי היינו יותר מסוכנים לשער. יכולנו לעקוץ ולחזור עם 3 נקודות, אבל גם עם נקודה אנחנו חוזרים מרוצים".

לגבי סאלם אבו סיאם התלוצץ שירזי: "מעצר הבית עשה רק טוב לסאלם, שהיה הכי טוב בקבוצה היום. אני מקווה שבעוד חודש נוכל לסמן וי על משימת ההישארות בליגה".

במשחק נכחו 300 ילדים משדרות, אותם אירחה הקבוצה הביתית.

עדכון ראשון: 06:56, 26/02/07
עדכון אחרון: 14:40, 26/02/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully