וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביינום: "רק היה חסר שהשופטים יקלעו במקומם"

25.2.2007 / 23:50

לאחר ה-92:94 על בני השרון, החליט וויל ביינום לבוא חשבון עם אנשי המשרוקית: "זה מתסכל. איך אפשר לשחק חמישה נגד שמונה?"

גם דקות ארוכות לאחר סיום המותחן מול בני השרון, התקשו אנשי מכבי תל אביב להירגע מתצוגת השיפוט של השלישייה באפור. את אובדן ההפרש הגדול והפינאלה הצמוד ייחסו במכבי בעיקר לאנשי המשרוקית משה ביטון, יאיר מיכאלי ושאול יהלום.

"היה משחק קשה", אמר מאמן מכבי, נוון ספאחיה. "הובלנו כבר ב-17 הפרש אבל לא יכולנו לשחק במחצית השנייה עם טל בורשטיין, כשוויל ביינום היה קצת פצוע. בני השרון קבוצה טובה, והכי חשוב היה לנצח. לא קל לנצח שני משחקים כל כך קשים בשלושה ימים. אנחנו כל הזמן מצויים תחת לחץ. אנחנו מכבי תל אביב, מצפים מאיתנו לנצח כל משחק, לכן יש לחץ. זה חלק מהעבודה".

ניקולה וויצ'יץ' נשמע תקיף הרבה יותר. "איך בני השרון חזרה למשחק? זו לא הייתה רק אשמתנו. אני מתכוון לשופטים. בני השרון קלעה כמה זריקות אבל השופטים הוסיפו 5-6 שריקות לטובתם והם חזרו. השלשה שלי בסוף הייתה חשובה, אבל הניצחון הוא העיקר".

אולם הנחרץ מכולם היה דווקא וויל ביינום. "שמע, השופטים עזרו להם", קבל ביינום הנסער בשיחה עם וואלה! ספורט. "בוודאי שזה מסתכל. איך אנחנו אמורים לשחק ככה? איך אפשר לשחק חמישה נגד שמונה? זה לא ייאמן. נראה כאילו הם מנסים לחפש אותנו. איך אפשר להיכנס לקצב משחק כשהשופטים כל הזמן הם שמנסים להכתיב את הקצב, במקום לשפוט משחק הוגן? היה רק חסר שהשופטים יקלעו במקומם. עם איך שהמשחק התנהל, לא הייתי מתפלא אם הם היו עוצרים את השעון בשנייה האחרונה ומאפשרים לבני השרון לקלוע את הסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully