וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: צרפת עדיין ללא הפסד

רועי פרידמן

25.2.2007 / 11:10

הטריקולור נותרו בלתי מנוצחים אחרי 21:32 על וויילס בטורניר שש האומות. אירלנד הביסה את אנגליה, נצחון חוץ היסטורי לאיטליה

צרפת התגברה על שני טרייז מוקדמים וצברה אח"כ 29 נקודות ללא מענה בניצחון בסטאד דה פראנס על וויילס 21:32 (14:23). הוולשים אומנם ניצלו שתי טעויות והבקיעו שני טרייז על ידי אלכס פופהאם וטום שאנקלין, כשהשעון מורה על רבע שעה שלתוך המשחק, אך הצרפתים חזרו עם שני טרייז משלהם עד המחצית, ודוויד סקרלה, עם משחק כמעט מושלם, הביאו לצרפתים ניצחון שלישי בטורניר. צרפת היא הבלתי מנוצחת היחידה בטורניר ומועמדת לקחת את הגראנד סלאם. "היינו מדויקים, ורגועים, ולכן הצלחנו להתגבר על המצב", אמר רפאל איבאנייז, הקפטן הצרפתי. זה היה ניצחון ביתי ראשון של הצרפתים על הוולשים אחרי שלושה הפסדים בארבעת משחקי הבית האחרונים מול האורחים. "לפני שנתיים אנחנו הובלנו, ובסוף אנחנו היינו אילו שבכו", אמר ברנאר לאפורט, מאמן צרפת בהתייחסו להפסד הביתי 24:18 לפני שנתיים. גארת' ג'נקינס, המאמן האורח, נקט בגישה חיובית. "הבקענו 3 טרייז במגרש קשה".

צוברי הנקודות:

צרפת :

טרייז : כריסטוף דומיניסי, ליונל נאלה
המרות : דויד סקרלה 2
עונשין : סקרלה 5, ליונל בוקסיס.

וויילס:

טרייז : אליכס פופהאם, טום שאנקלין, ג'יימי רובינסון
המרות : סטפן ג'ונס 3

אירלנד - אנגליה 13:43 (3:23)

אנגליה, שהיו לה שאיפות לקחת את הגראנד סלאם השנה, נראתה רע עוד שבועיים קודם בניצחון על איטליה. כשהאנגלים הגיעו לקרוק פארק, עם ההיסטוריה של המגרש, הם פיזית היו על המגרש, אך בעצם רק נבחרת אחת הגיע למשחק. במשחק השני שלהם בקרוק פארק האירים דאגו לא לאבד את היתרון ושלטו כמעט לכל אורך המשחק. "דיברנו השבוע שעבר על איך שהמשחק ברח לנו", אמר פול או'קונל, שחקן אירלנד, "ודאגנו שזה לא יברח הפעם"."אני מאוכזב", אמר בריאן אשטון המאמן האורח, "עשינו שטויות במשחקים הקודמים נגד סקולטנד ואיטליה, והיינו צריכים לשחק בהילוך גבוה יותר כדי לנצח את אירלנד".

עד הדקה ה-30, אנגליה עוד הייתה במשחק בפיגור של 9:3, אך ברגע שדני גרוקוק ספג כרטיס צהוב, אירלנד ניצלה את היתרון המספרי עד תום עם שני טרייז, שבעצם גמרו את המשחק. בתחילת המחצית השנייה, אנגליה עוד היתה קרובה לחזור למשחק, אך האירים ברחו וסגרו עניין עד לסיום.

צוברי הנקודות:

אירלנד :

טרייז: גירבאן דמפסי, דיוויד וואלאס, שיין הורגאן, אייזיק בוס
המרות : רונאן או'גארה 4
עונשין: או'גארה 5

אנגליה :

טריי : דיוויד סטרטל
המרה : ג'והני ווילקינסון
עונשין : ווילקינסון 2

סקוטלנד - איטליה 37:17 (24:10)

בליץ בפתיחה ומשחק הגנה טוב בהמשך נתנו לאיטליה את ניצחון החוץ הראשון שלה אי פעם בטורניר 6 האומות, 17:37 (10:24) בסקוטלנד.

איטליה הצטרפה לטורניר 6 האומות בשנת 2000 ובמשחק הראשון היא ניצחה בבית את סקוטלנד. מאז, האיטלקים צברו ניצחון אחד, תיקו ו-31 הפסדים, ומלבד התיקו (באיצטדיון המילניום) בשנה שעברה הם הפסידו את כל משחקי החוץ, עד השבת. 7 דקות מהפתיחה, לוח התוצאות במאריפילד, אדינבורו, הראה איטליה 21, סקוטלנד 0. בליץ מדהים, ואח"כ משחק הגנה מצויין השיג לאורחים את ניצחון החוץ בסקוטלנד. "לא יכולתי לקבל מתנת יום הולדת טובה יותר" , אמר מירקו ברגאמאסקו, שחגג 24 ביום שישי, "זה ניצחון גדול בשבילנו, ניצחון החוץ הראשון". "אני רוצה להודות לשחקנים שלי", אמר המאמן הצרפתי של איטליה, פייר ברבזייה, " הם עשו מה שהיינו צריכים לעשות 80 דקות". לעומתו אמר פראנק האדן, מאמן סקוטלנד, "השחקנים שלי יימדדו בצורה שהם יחזרו מההפסד".

צוברי הנקודות:

איטליה:

טרייז : מאורו ברגאמאסקו, אנדראה סקאנאוואקה, קיין רובינסון, אלסנדרו טרונקון
המרות : סקאנוואקה 4
עונשין : סקאנוואקה 3

סקוטלנד :

טרייז : רוב דיואי, כריס פאטרסון
המרות : פאטרסון 2
עונשין : פאטרסון

טבלאות ולו"ז

הטבלה (נצחונות-תיקו-הפסד נק' זכות-נקודות חובה נקודות)

צרפת 0-0-3 41-91 6
אירלנד 1-0-2 42-79 4
אנגליה 1-0-2 70-75 4
איטליה 2-0-1 76-47 2
סקוטלנד 2-0-1 88-58 2
וויילס 3-0-0 72-39 0

משחקי סוף השבוע:

ב-10 במרץ: סקוטלנד – אירלנד , מאריפילד, אדינבורו 15:30 שעון ישראל

איטליה – וויילס, סטאדיו פלאמיניו, רומא 17:30
ב-11 במרץ

אנגליה – צרפת, טוויקנהאם, לונדון 17:00

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully