וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואל תשכחו לקחת סוודר

רוני לוי היה מודאג באימון מכבי חיפה מהצטננות, תרתי משמע, לקראת כפר סבא (19:15, ספורט 2). למה לא ישחק אוחנה בותיקי בית"ר?

מכבי חיפה קיימה אתמול (ראשון) אימון מסכם לקראת המשחק מול הפועל כפר סבא שיתקיים הערב באיצטדיון לויטה. בשל מזג האוויר הסוער החליט לוי לערוך אימון מקוצר, ממנו נעדר יניב קטן הפצוע. אז במקום לרוץ על הדשא, השחקנים צפו בקטעי וידאו ממשחק הניצחון על צסק"א וקיבלו תדריך טקטי.

מאור מליקסון טרם התאושש מהפציעה שלו והוא לא בסגל משחק, אך השתתף באימון. אגב, רשיונו של מליקסון נשלל ל-30 יום לאחר שנתפס דוהר בכביש החוף ב-156 קמ"ש. הקשר אלן מסודי חש ברע, אולם המשיך להתאמן. במידה ואלון חרזי יהיה בריא מחר הוא עשוי לשחק לצד קינן במרכז ההגנה, מה שיאפשר את הזזתו של אנדרסון מעמדת הבלם לקישור האחורי ואת בוקולי לקישור הקדמי. בחוד עשוי ארבייטמן לשחק לצד קולאוטי במקום קטן.

צסק"א מוסקבה עדיין לא התאוששה מהמכה שהנחילו לה רוני לוי ושחקניו, והיום הודחה מהגביע הרוסי בשמינית הגמר אחרי הפסד 2:0 לקריליה-סובטוב. השאלה היא האם הירוקים ימשיכו בליגה את היכולת הטובה שגילו בניצחון על הרוסים בגביע אופ"א.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ'; אייל משומר, אלון חרזי (שאבייר אנדרסון), דקל קינן, חיים מגרלשוילי; חאבייר דירסאו, שאבייר אנדסון (עבאס סואן), גוסטבו בוקולי, אלן מסודי (ליאור רפאלוב); שלומי ארביטמן, רוברטו קולאוטי.

"סיפור אושרי לוי לא יחזור"

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה טוענים בהפועל כפא סבא כי חסרונו של החלוץ סמואל יבואה, שמשחק במדי נבחרת גאנה הצעירה מול ניגריה משמעותי, אולם לקבוצה לא היתה ברירה אלא לשחררו למשחק. השחקנים נזכרו הבוקר במפגש הקודם בליגה נגד חיפה, שבעקבותיו הודח השוער אושרי לוי מהקבוצה ופרצה שערוריית מכירת המשחקים: "אנחנו מאמינים שמה שקרה בסיבוב שעבר לא יחזור על עצמו, הפעם נעלה כדי לנצח את האלופה".

בקבוצה מכחישים שמועות לפיהן אוחנה נעדר ממשחקי ליגת הוותיקים בשל העובדה כי הוא אינו מעוניין ללבוש את המדים של בית"ר, ואוחנה עצמו אמר למקורביו כי נבצר ממנו לשחק בשל פציעה.

תאודוריקה: בעונה הבאה אני חוזר

הקשר ולנטין תאודוריקה שעזב את הפועל כפר סבא להפועל ירושלים כבר מתגעגע לאוחנה. תאודוריקה נחתך מהקבוצה לאחר שלא שותף במחזורים האחרונים: "בתחילת העונה דווקא שיחקתי, אבל נוצר מצב שבמחזורים האחרונים אלי לא נתן לי לשחק ולכן הגענו להחלטה משותפת שכדאי לי לעזוב להפועל י-ם, לה אני שומר חסד נעורים. זה קשה, כי אני בא ממועדון מכובד עם תנאים טובים והרבה תמיכה של ההנהלה, ועכשיו ירדתי לתחתית הליגה השניה אבל גם זה מקום טוב וגם כאן יש אנשים חמים. יש לי חוזה לעונה הבאה בכפ"ס, והם צריכים לכבד אותו. אוחנה חשב שאני לא מתאים להרכב, אני מאמין שזו היתה החלטה מקצועית ואני מכבד אותה אם כי לא תמיד לא הסכמתי אותה".

תאודוריקה, שכזכור התחרה על משבצת המגן הימני עם עופר טלקר, מפרגן: "טלקר עשה הרבה במפעלים באירופה ובנבחרת והלוואי ואגיע לחצי ממה שהוא עשה, אבל אני מבטיח דבר אחד: בעונה הבאה אני חוזר ולאוחנה כדאי להתכונן כי אני הולך לגרום לו לכאב ראש ולהוכיח שמקומי בהרכב".

עדכון ראשון: 25.2.07, 20:50
עדכון אחרון: 26.2.07, 07:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully