וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אף אחת לא רוצה לזכות בבונדסליגה

25.2.2007 / 19:50

המוליכה שאלקה נחלה הפסד ביתי 1:0 ללברקוזן, ברמן איבדה ניצחון בדקה ה-90 מול מנשגלאדבך, ולבאיירן פתאום יש תקווה

המשבר הנוכחי שפוקד את באיירן מינכן הצניח אותה עד למקום הרביעי בבונדסליגה, אבל על פי התוצאות של יריבותיה לצמרת במחזור ה-23 הערב (ראשון), אין לאלופה שום סיבה להניף את הדגל הלבן. המוליכה, שאלקה, ספגה הפסד ביתי מפתיע ללברקוזן 1:0, בעוד שורדר ברמן החמיצה הזדמנות לשוב למקום השני אחרי תיקו 2:2 עם בורוסיה מנשגלאדבך. שלשום מעדה גם השניה, שטוטגארט, עם תיקו מאופס מול הרטה ברלין. כעת מרוחקת קבוצתו של אוטמר היצפלד תשע נקודות בלבד מהפסגה, 11 מחזורים לסיום העונה.

שאלקה - לברקוזן 1:0

מסתבר שאופוריית ה"אליפות שבדרך" שאפפה את גלזנקירשן בשבועות האחרונים היתה קצת מוקדמת. שאלקה רשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון, והפעם היא אפילו לא הצליחה לחלץ נקודה. לברקוזן, שדווקא נמצאת בתקופה לא טובה, הצליחה לעקוץ פעם אחת, מרגליו של סטפן קיסלינג בדקה ה-85, ניצחון שהשאיר אותה חזק בתמונת ההעפלה לגביע אופ"א, וקילקל את הריצה של מירקו סלומקה וחניכיו אל התואר.

בורוסיה מנשגלאדבך - ורדר ברמן 2:2

אם במקרה של שאלקה מדובר במעידה, אצל ברמן זהו כבר משבר. הקבוצה שדרסה כל מה שזז בגרמניה לפני הפגרה לא ניצחה כבר ארבעה משחקי ליגה ברציפות, למרות שהפעם היא היתה ממש, אבל ממש קרובה. ברמן עלתה ראשונה ליתרון משער של הקמרוני פייר וומה בדקה העשירית, אבל מנשגלאדבך, קבוצת הפאר לשעבר שנלחמת על חייה בתחתית, איזנה בדקה ה-17 מרגליו של מיכאל דלורה הצעיר. תומאס שאפ כבר חשב שהנה מגיע הניצחון אחרי שיוריצה ורנייס החזיר את היתרון לברמן בדקה ה-84, אבל שוויון של רפאל נאנדו, ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, החזירו אותו הביתה מאוכזב פעם נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully