וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אז כן צריך סיבוב שלישי

25.2.2007 / 22:35

אחרי ה-0:0 מול בני יהודה ספק אם בית"ר תזכה באליפות. אולי ברקוביץ', ששמו נקשר בהגעה למועדון, יכול לעזור. שירזי: "היינו יותר מסוכנים"

האליפות אולי תחגג השנה בכיכר ספרא ובגן סאקר, יכול להיות שהשיירות מכל רחבי הארץ ינועו באיטיות בעליות והמורדות לכיוון הבירה, אבל השאלה היא כיצד זה ייעשה. הערב סיימה המיועדת ב-0:0 חלש מול בני יהודה וסימני השאלה סביב הכתרתה החלו לעלות.

לאורך הערב התרוצצו שמועות והערכות, לפיהן אייל ברקוביץ' מועמד להגיע לבית"ר ולקבל תפקיד במועדון, אבל היה גם משחק. בני יהודה נתנה לבית"ר לתקוף, חיכתה לה בחצי שלה וניסתה לעקוץ עם כדורי עומק לאסולין המהיר. ניצן שירזי ידע שבמבחן איכות השחקנים הוא נופל מיוסי מזרחי ולכן חיפש את היתרונות המועטים שלו, ביניהם המהירות של אסולין על שטחים גדולים מול גרשון. ההזדמנות הטובה ביותר במחצית הראשונה הגיעה בזכות כדור עומק לחלוץ, אבל הוא החמיץ מול קורנפיין.

למחצית השנייה עלה מזרחי עם עמית בן שושן במקומו של גל אלברמן, אבל בני יהודה לא הסכימה ליריבתה לכבוש. כשהיה צורך התגוננו הזהובים עם 6 ו-7 שחקנים בתוך הרחבה ומצד שני ניסו מדי פעם לסכן דרך עובד, בלדוט ואסולין.

דווקא אחרי חילוף של קשר תמורת חלוץ, ברוכיאן במקום שוונק, התחילה בית"ר ללחוץ על הדוושה, אבל שיחקה עם מעט דמיון והרבה עקשנות שלא השתלמה לה.

ככה נראית הקבוצה במקום הראשון בליגה. הלחץ מהקווים מגיע גם לשחקנים, אין מציאות אחרת. אם לא כובשים אחרי חצי שעה מתחילים לרוץ בספרינט ולנסות לשבור קיר מבטון מזוין בעזרת נגיחה עם קסדת פלסטיק.

לבית"ר כדאי לחשוב איך היא לא שוברת את הראש, כי אם היא תלמד להשתמש בו, אז אולי סגל השחקנים הכי טוב שהיה פה אי פעם ידלג לאליפות ולא יזכה בה אחרי שתיית מיץ שזיפים לשחרור הלחץ. אז אולי באמת יהיו חגיגות בעיר הבירה בסוף העונה, אבל רק אולי.

מהלך המשחק

דקה 3: זנדברג הצהיר כוונות עם בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה, אבל אניימה הדף לקרן.

דקה 33: אסולין נשלח לכדור עומק מול גרשון, הבלם הגיע ראשון, אבל ניסה להתחכם ואיבד לחלוץ, אסולין התקדם מול קורנפיין, השתהה ובעט החוצה.

דקה 36: מירוסביץ' העלה כדור חופשי, זנדברג נגח מכ-9 מטרים החוצה.

דקה 60: תמוז הגיע ראשון לכדור שהגנת בני יהודה התקשה להרחיק, אבל בעט לידיים של אניימה.

דקה 67: ברוכיאן העביר רוחב מימין, אבל בן שושן פיספס את הכדור מתוך רחבת ה-5.

דקה 76: טוטו המחליף בעט מחוץ לרחבה, אניימה הדף מעל המשקוף.

בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, יואב זיו, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, רוני גפני, דרק בואטנג, גל אלברמן (עמית בן שושן 46), מילובאן מירוסוביץ', מיכאל זנדברג (טוטו 75), טוטו תמוז, קלבר שוונק (אבירם ברוכיאן 63).

בני יהודה: וינסנט אניימה, איציק עזוז, יאיר אזולאי, אסי דומב, סאלם אבו סיאם, אימורו לוקמן, הרוויה קובצ'ביץ', אסי בלדוט (ברק בדש 78), ראובן עובד (יניב אלול 89), מטה בטורינה (אלי ביטון 74), ליאור אסולין.

שירזי: "חש קצת פיספוס"

יוסי מזרחי, מאמן בית"ר, אמר לאחר המשחק: "זה היה משחק קשה כי אנחנו עושים את החיים קשים. לחצי הראשון לא הופענו בכלל, לא שיחקנו כדורגל. בחצי השני השתלטנו על המשחק, אבל כשכל כך הרבה זמן לא מבקיעים נוצר לחץ וזו התוצאה. במקום ששאר הקבוצות יהיו בלחץ מאיתנו, אנחנו בלחץ. יש הרבה לחץ שנוצר מכל מה שמסביב לבית"ר. לא אכפת לי להפסיד 4:0, אבל להנות מכדורגל. אם אנחנו רוצים להיות אלופים, נצטרך להתמודד עם זה".

ניצן שירזי מאמן בני יהודה: "נכון שהיה כדורגל לא יפה ולא נעים לעין, אבל אותנו פחות מעניינת הדרך בגלל המצב שלנו. אני חש קצת פספוס, כי היינו יותר מסוכנים לשער. יכולנו לעקוץ ולחזור עם 3 נקודות, אבל גם עם נקודה אנחנו חוזרים מרוצים".

לגבי סאלם אבו סיאם התלוצץ שירזי: "מעצר הבית עשה רק טוב לסאלם, שהיה הכי טוב בקבוצה היום. אני מקווה שבעוד חודש נוכל לסמן וי על משימת ההישארות בליגה".

במשחק נכחו 300 ילדים משדרות, אותם אירחה הקבוצה הביתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully