וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק זאבי זכה בגביע העולם בהמבורג

25.2.2007 / 19:29

המדליסט האולימפי בג'ודו מאתונה חזר להתחרות אחרי סידרת פציעות והפגין יכולת מדהימה, כולל ניצחון על אלוף אירופה הרוסי

אריק זאבי הוכיח הערב (ראשון) שיש עוד הרבה מה לבנות עליו בשנה וחצי הקרובה, ששיאה יהיה באולימפיאדת בייג'ין. זאבי, שהתאושש מסידרת פציעות שהשביתו אותו מהטורנירים האחרונים באירופה, זכה היום במדלית הזהב בטרוניר גביע העולם בהמבורג גרמניה אחרי שרשם חמישה ניצחונות, ארבעה מהם באיפון. בקרב על מדלית הזהב זאבי ניצח באיפון את רוסלן גסימוב הרוסי, אלוף אירופה הנוכחי.

זאבי פתח את התחרות מול יריב סלובני וניצח אותו באיפון תוך 2:21 דקות. הקרב הבא כבר היה הרבה יותר מהיר ובו זאבי נזקק ל-23 שניות בלבד כדי להפיל באיפון יריב מאוזבקיסטן ולעלות לרבע הגמר. בשלב הזה זאבי רשם את האיפון השלישי שלו מול קייג'י סוזוקי היפני, האלוף האולימפי בקטגורית המשקל של מעל 100 ק"ג, שירד במשקלו. בחצי הגמר זאבי רשם לראשונה בטורניר ניצחון בנקודות "בלבד" מול קית' מורגן הקנדי.

שני ישראלים נוספים השתתפו בתחרות בהמבורג. אבישר שיימן סיים במקום השביעי במשקל של עד 81 ק"ג. הוא פתח בשני איפונים מול יריבים מטג'יקיסטן וגרמניה והמשיך בניצחון בנקודות מול יריב פולני. ברבע הגמר הפסיד שיימן לברזילאי פלאביו קאנטו, המדורג 1 בעולם. שיימן המשיך לבית הניחומים, שם הוא פתח עם ניצחון באיפון על יריב גרוזיני. בקרב השני בבית הוא הפסיד לאולה בישוף הגרמני והסתפק במקום השביעי.

אלון ששון (עד 90 ק"ג) הפסיד כבר בסיבוב הראשון באיפון ליריב מקזחסטן. הקזחסטני הפסיד בסיבוב השני, מה שמנע מששון להגיע לבית הניחומים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully