וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר כמו מכבי ת"א

25.2.2007 / 18:00

בדומה לקבוצה הישראלית, גם לנראזורי רצף של 17 משחקים, אלא שאצלם זה ניצחונות. היום: 2:5 על קטאניה. מילאן ניצחה בדקה ה-90

המחזור ה-25 בליגה האיטלקית יצא לדרך ללא הפתעות מיוחדות. אינטר עדיין מנצחת, פארמה עדיין מדשדשת.

קטאניה - אינטר 5:2

לעיני...בערך אף אחד באצטדיון בצ'זנה, השיגה אינטר את ניצחונה ה-17 ברציפות בליגה, הפעם מול קטאניה המוענשת. 7 שערים, חלקם מוזרים ביותר, נכבשו במשחק שהאווירה בו הזכירה פחות או יותר את האווירה במשחקים בין מכבי פ"ת למכבי הרצליה. בלי קהל, בלי אטרף. כלום. וולטר סמואל פתח את הכיבושים של הנראזורי בדקה האחרונה של המחצית הראשונה ואחריו הצטרפו לחגיגה סנטיאגו סולארי (49), פאביו גרוסו (57), זלאטן איברהימוביץ' (67) וחוליו קרוז (78). ג'ונתה ספינסי כבש לקטאניה בדקה ה-65 והורחק שתי דקות לסיום המשחק. קורונה הוסיף שער בדקה ה-74.

מילאן - סמפדוריה 0:1

במשחק שבו הורשתה מילאן סוף סוף לארח לעיני איצטדיון מלא בסאן סירו, השיגו הרוסונרי ניצחון דחוק בתוספת הזמן. הקבוצה של אנצ'לוטי מצאה את עצמה בצרות כבר אחרי 10 דקות, כשמאסימו אודו הרביץ לאמיליאנו בונאצולי וספג אדום. רונאלדו, קאפו וקאקה הגיעו למצבים מול השער של סמפדוריה, אבל דווקא מאסימו אמברוסיני הצליח לדחוק שער בנגיחה בדקה ה-90 ונתן למילאנזים את הניצחון.

רומא - רג'ינה 0:3

הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי כבר לא תקח אליפות. היא גם כמעט בטוח תסיים את העונה במקום השני, אבל בינתיים משחקים, מנסים לנצח וגם לשמור על כושר כי עדיין יש צ'מפיונס. פרנצ'סקו טבאנו, שהגיע בינואר מולנסיה, כבש בדקה ה-55, פיליפ מקסה הכפיל כעבור 10 דקות וכריסטיאן פאנוצ'י חתם בדקה ה-90.

מוטו וטוני לא עוצרים

פיורנטינה - אמפולי 0:2

שני הסקוררים הגדולים של הויולה עשו את ההבדל במשחק עם צמד שערים. אדריאן מוטו כבש בדקה ה-26 ולוקה טוני עשה את זה רבע שעה לסיום המשחק.


קליארי - לאציו 2:0

לאציו עם משחק שביעי ללא הפסד, ניצלה את ההפסד של אמפולי כדי לטפס למקום הרביעי המעניק מקום במוקדמות ליגת האלופות. סנצ'ז קריברי הברזילאי (21) ותומאסו רוקי (34) כבשו לרומאים.


תוצאות נוספות:

אודינזה - פארמה 3:3
לאוגינזה: אנטוניו די נטאלה 41, 67, כריסטיאן אובודו 83. לפארמה: איגור בודאן 8, פרנצ'סקו פראביצ'יני 78, ג'וזפה רוסי 85.

ליבורנו - אסקולי 0:0

מסינה - סיינה 0:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully