וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א נעזרה בסוכן לא מורשה?

לי בוץ

25.2.2007 / 17:29

אלי כהן, מרדיקוביץ', מרטינוביץ', קאלה ומנהל הכספים בני רחמני זומנו לחקירה בוויצמן יער, בחשד שפעלו שלא כחוק. מכבי דוחה את החשדות

שחקניה הזרים של מכבי ת"א, מיליאן מרדיקוביץ', מילאן מרטינוביץ' וטברטקו קאלה, זומנו אתמול (ראשון) לחקירה במשרדי 'וייצמן יער'. כמו כן, זומנו גם מאמן הקבוצה, אלי כהן, ומנהל הכספים, בני רחמני. מדובר בחקירה בחשד שמכבי השתמשה בשירותיו של סוכן לא מורשה, בכל הנוגע להעברתם של השלושה בקיץ לקבוצה. אשר וייצמן, ממשרד החקירות, לא אישר ולא הכחיש את העניין: "מדובר בחקירה סמויה, אינני יכול למסור פרטים".

טברטקו קאלה אמר לאחר חקירתו: "סך הכל חקירה זה דבר נורמלי, אני יודע שחברת החקירות מונתה על ידי ההתאחדות לכדורגל. הם שאלו אותי על החוזה שלי במכבי, ואין שום בעיה עם החוזה שלי". שלושת הזרים, חשוב לציין, טוענים שהסוכן שלהם הוא זליבור דינקו קרגיץ', שהוא סוכן מורשה של פיפ"א. גם במכבי מיהרו להכחיש את החשדות ומסרו באתר הרשמי של הקבוצה כי: "הפרסומים בכלי התקשורת השונים לגבי כך שנושא החקירה הינו שמכבי עובדת עם סוכנים שאינם מורשים, אינם נכונים. מכבי ת"א פועלת מול סוכנים מורשים בלבד".

הקבוצה ערכה אימון שחרור קל בקרית שלום, כשהשחקנים שלא שיחקו בשבת בניצחון מול הפועל פ"ת (0:1) ערכו אימון מלא. ארבעת הפצועים, שפונגין, ייני, ז'אן ופרץ ערכו אימונים קלים וטיפולים, ובקבוצה מקווים להכשיר אותם כבר לשבוע הבא.

ביום רביעי יתארחו הצהובים בקרית אליעזר (17:00), למשחק במסגרת הסיבוב העשירי בגביע הטוטו. אלי כהן צפוי להעניק מנוחה לרוב שחקני ההרכב הראשון, שכן המשחק הינו לפרוטוקול בלבד מאחר ולשתי הקבוצות אין סיכוי להעפיל לחצי הגמר במפעל.

שחקן קבוצת הנוער של המועדון, דור מלול, המריא היום לברצלונה כנציג ישראל בנבחרת כוכבי אירופה, שתתמודד בשני מפגשי ידידות מול נבחרת מקבילה מאפריקה. מלול הצעיר קיבל קמע מיו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, בטקס שנערך לכבודו בהתאחדות בסוף השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully