וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בעונה הבאה יהיה לבן סהר מקום בקבוצה הבוגרת"

25.2.2007 / 13:57

ז'וזה מוריניו אופטימי בקשר לעתידו של החלוץ הישראלי, הבעיה היא שכרגע לא נראה שהמאמן הפורטוגלי יישאר בסטמפורד ברידג' בעצמו

לקראת המפגש מול ארסנל בגמר גביע הליגה היום (17:00), בחר ז'וזה מוריניו לשבח את אקדמיית הנוער של צ'לסי, וציין את בן סהר כאחד מבוגריה שעשוי להשתלב בסגל הקבוצה הבוגרת של צ'לסי כבר בעונה הבאה. כשנשאל בראיון ב"גארדיאן" לגבי הגעתה של ארסנל לשלב הגמר במסגרת גביע הליגה כשהיא מתבססת בעיקר על תוצרים מקומיים. הפורטוגלי הודה שבתחום קידום הצעירים יש לתותחנים יתרון כרגע, אבל טען כי גם לצ'לסי יש כמה פרוספקטים לא רעים בדרך, כשאחד מהם הוא בן סהר. "אני מאמין שכבר בעונה הבאה הוא יוכל להשתלב בסגל הקבוצה הבוגרת", אמר מוריניו על הכישרון הישראלי. "חבל שלא שילבנו גם בלם צעיר בכמה משחקים, כמו שעשינו עם בן. זה היה יכול לעזור לנו לחפות על הפציעות הרבות בחוליה האחורית".

"מוריניו הוא איש מת מהלך"

מי שחיפש רמזים בקשר לעתידו של ז'וזה מוריניו בצ'לסי, יכול היה למצוא כמה עבים במיוחד בפגישה בת שלוש שעות שערך הבעלים של הקבוצה, רומן אברמוביץ', עם פורום של 20 מאוהדי אלופת אנגליה. אברמוביץ' שוחח עם האוהדים מיד לאחר משחקה של צ'לסי מול פורטו בשמינית גמר ליגת האלופות (1:1), ועל פי כמה מהמשתתפים בשיחה הקפיד שלא להכחיש את האפשרות שהמאמן הפורטוגלי יעזוב את סטמפורד ברידג' בקיץ הקרוב. "הייתם צריכים לראות אותו", סיפר אחד האוהדים. "בכל פעם שהזכרנו בפניו את מוריניו, העיניים שלו הופנו לרצפה והוא חיפש דרך להתחמק מהנושא". "אין שום סיכוי בעולם שמוריניו יאמן את צ'לסי בעונה הבאה", סיכם אוהד אחר. "הוא כרגע בחזקת איש מת מהלך".

גם באולד טראפורד לא שקט

למרות שניתן היה לצפות שהאווירה במנצ'סטר יונייטד, המובילה בתשע נקודות על פני צ'לסי בראשות הפרמייר ליג ונמצאת בדרכה הבטוחה לרבע גמר ליגת האלופות אחרי ניצחון חוץ על ליל (0:1), תהיה רגועה, העיבה תקרית בין המנג'ר אלכס פרגוסון למגן הוותיק גארי נוויל על מצב הרוח בתיאטרון החלומות. המריבה בין השניים החלה לאחר השער השנוי במחלוקת שכבש ריאן גיגס מול הקבוצה הצרפתית בליגת האלופות באמצע השבוע שעבר, כשנוויל ניגש לשחקני ליל שירדו במחאה מהמגרש וניסה לשכנע אותם להמשיך ולשחק. המנג'ר הסקוטי רץ לעברו ודרש ממנו לעזוב את הצרפתים לנפשם, ובנקודה הזו סינן נוויל כמה קללות עסיסיות לעברו של פרגוסון ההמום.

על העובדה שהיחסים בין השניים עדיין מתוחים מעידה אי הכללתו של נוויל בסגל הקבוצה במשחק מול פולהאם אתמול (1:2). כשנדרש לעניין התחמק פרגי בהומור: "חשבתי שפולהאם יעלו עם לפחות שישה שחקנים גבוהים וחסונים, אז העדפתי לפתוח עם ווס בראון. מאוחר יותר ראיתי שהם העלו רק שלושה מהגבוהים שלהם, ואז הבנתי שטעיתי...". בראון צפוי לפתוח במקומו של נוויל גם במשחק החוזר של היונייטד בשמינית גמר הגביע מול רדינג ביום שלישי הקרוב. ה"פיפל" מדווח היום כי שונסוקה נקאמורה, שחקנה היפני של סלטיק שכיכב בשלב הבתים של ליגת האלופות מול השדים האדומים, נמצא על הכוונת של פרגוסון.

* למרות התבוסה הצורבת ליריבה מהתחתית צ'רלטון אתמול (4:0), בווסטהאם הודיעו כי מעמדו של המנג'ר אלן קרבישלי יציב. דובר הקבוצה מסר כי "עתידו של אלן בקבוצה אינו בספק. מן הסתם כולם מאוכזבים מהתוצאה, אבל ההנהלה נשארת מחוייבת לחלוטין למאמן".

* ריי ראנסון, כוכב העבר של מנצ'סטר סיטי שהפך לאיש עסקים מצליח, יגיש הצעה לרכישת המועדון, שתתמודד עם הצעתם של קבוצת משקיעים אמריקאית החפצים בהשתלטות על הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully