וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל בעקבות אטו?

25.2.2007 / 11:50

דיווחים באנגליה טוענים שסגנית אלופת אירופה מתכוונת להגיש הצעה לחלוץ ברצלונה, גם צ'לסי מעוניינת. מהומות בדרבי של מדריד

כמה שבועות אחרי הצהרתו של אטו כי "ישמח לשחק יום אחד עבור ארסן ונגר", מדווח היום (ראשון) ה"סאנדיי אקספרס" הבריטי כי ארסנל מתכוונת לבדוק הקיץ את רצינות דבריו של החלוץ הקמרוני, ולהגיש לברצלונה הצעה בגובה 20 מיליון ליש"ט לרכישתו. ה"ניוז אוף דה וורלד" דווקא טוען שהמתמודדת העיקרית על שירותיו של מלך השערים של הליגה הספרדית היא צ'לסי, שמכינה על פי העיתון הצעה גרנדיוזית של 50 מיליון ליש"ט לקנייתו של אטו.

בעוד שחרושת השמועות לגבי עתידו מתחילה להשתולל, עשוי פרנק רייקארד להחזיר את החלוץ להרכב של בארסה הערב מול בילבאו, לראשונה מאז סירובו המפורסם להיכנס לדקות הסיום של המשחק מול סנטאנדר. גם במידה ולא יפתח יקבל אטו דקות משמעותיות לראשונה מאז חזרתו מפציעה.

מהומות בדרבי של מדריד

הרוחות בדרבי של מדריד שנערך אמש (1:1) באיצטדיון הויסנטה קלדרון, התלהטו עוד לפני שריקת הפתיחה. אוהדי אתלטיקו החלו את הבלאגן כשזרקו מטר של בקבוקים לעבר כוחות המשטרה שאיבטחו את המגרש. השוטרים ניסו להרגיע את העניינים על ידי הרחקת המתפרעים אל מחוץ לתחומי האיצטדיון, אבל האוהדים המשולהבים המשיכו להשתולל והרסו מספר ניידות שידור של תחנות טלוויזיה שהגיעו לסקר את המשחק. המהומות נרגעו רק לאחר שהכח המשטרתי ירה כדורי גומי לעבר המתפרעים, ובסיומן נרשמו 17 פצועים קל, ארבעה מהם פונו לקבלת טיפול בבית החולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully