וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט מתכוננת לביג בן

25.2.2007 / 11:07

הסנטר יערוך הופעת בכורה בפאלאס במדי שיקגו. וויד צריך להחליט אם לעבור ניתוח שיגמור לו את העונה, וינס קרטר רוצה להישאר בניו ג'רזי

הפאלאס באובורן הילס יקבל הלילה (בין ראשון לשני) את בן וואלאס במדי שיקגו בולס. וואלאס חוזר למקום בו פרץ לאחר שהועבר מאורלנדו, ושאותו עזב בקיץ לטובת חוזה של 60 מיליון דולר לארבע שנים אצל השכנים מאילינוי. הקבוצות כבר שיחקו ביניהן פעם אחת העונה בתחילת ינואר, והבולס ניצחו 89:106.

"זה הולך להיות שיגעון, בכל לילה שהייתי עולה לפרקט בפאלאס הייתי נשבע לשמור עליו, ועכשיו אני צריך לנסות לקרוע אותו מהם" אמר ביג בן. "זה מוזר והולך להיות מאוד אמוציונלי". וואלאס לא יקבל, כנראה, את הקריאות שקיבל רון ארטסט כשביקר בפאלאס עם סקרמנטו, אבל לא בטוח איך יגיב הקהל: "אין לי מושג אם הם יעודדו אותי או יקראו בוז, אבל אני אוהב אותם. בכל מקרה, עכשיו שאני בצד השני אלה יחסי אהבה-שנאה. בטוח שיהיה מעניין".

ניתוח עכשיו=עונה גמורה

דווין וויד עומד בפני החלטה לא קלה. לאחר שנפצע בכתפו, אם יחליט לעבור שיקום, הכוכב של מיאמי עשוי לחזור להיט בסוף מרץ, כשלקבוצה ייוותרו כעשרה משחקים. אם יחליט לעבור ניתוח, הוא סיים, למעשה, את העונה. הבעיה היא שמיאמי לא מצליחה לנצח בלעדיו, מה שבוודאי יצמיד לתואר "האלופה" את המילה "היוצאת".

"אין מה לעשות, המשחקים בלי וויד ימשיכו לבוא, ואנחנו נהיה חייבים לנצח", אמר אדי ג'ונס. "אנחנו מקווים שהוא יגיע כמה שיותר מהר".

שחקן פצוע אחר שאמור לחזור בקרוב הוא אנטואן ג'יימיסון מוושינגטון. ג'יימיסון החמיץ תשעה משחקים בגלל פציעה בברך, אבל הצטרף לקבוצה לקראת המשחק במינסוטה, עורך אימוני קליעה ונראה שכרגע הוא בדרך חזרה.

קרטר רוצה להישאר בניו ג'רזי

אחרי שהשמועות בנוגע להחלפתו הקרובה חלפו להן עם פקיעת מועד ההעברות האחרון, מגלה וינס קרטר כי לו אין שום כוונה לעזוב את ניו ג'רזי. לקרטר יש אופציה להשתחרר מחוזהו בנטס בתום העונה הנוכחית, וההערכות דיברו על מעבר קרוב שלו לאורלנדו או לשארלוט, אבל כעת טוען הסופרסטאר המזדקן (30) שרצונו האמיתי הוא להישאר בנטס. בראיון לתחנת טלוויזיה מקומית הגיב קרטר לדבריו של נשיא הקבוצה רוד ת'ורן לפיהם הוא בהחלט מעוניין בהישארותו של קרטר בעיר. "זה נשמע מצוין", אמר קרטר. "נשב וננסה לסגור את העניינים. אני מקווה שבסופו של דבר אני אוכל להישאר כאן גם בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully