וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוני לוי סגור לעונה הבאה"

רומן רוזנבלט

25.2.2007 / 10:05

יעקב שחר אמר לגלי צה"ל כי מאמן מכבי חיפה ימשיך, הודה ש"נראה שהליגה גמורה" ושבקיץ "ייעשה שידוד מערכות". קטן יחזור בימים הקרובים

יעקב שחר, יו"ר מכבי חיפה, התראיין הבוקר (ראשון) בגלי צה"ל, וחשף כי רוני לוי ימשיך לאמן את הקבוצה. "לוי סגור אצלנו לעונה הבאה". שחר התייחס גם למצב הקבוצה בליגה: "כמו שזה נראה כרגע, סיפור האליפות די סגור. על פניו נראה שהליגה גמורה. בקיץ נעשה שידוד מערכות ונביא חיזוק ובכל מקרה הייתי רוצה לראות אותנו משחקים טוב יותר".

בהתייחסו ללוי, שחר היה תקיף: "אני לא יודע מאיפה הביאו את השמועות על חוסר ההצלחה שלו באירופה. הוא לא אשם שהורידו את השלטר ברמת גן או בגולים נגד מאלמו". שחר ביקר גם את אוהדי מכבי חיפה: "השחקנים קיבלו את העידוד המדהים של האוהדים בבלומפילד, ששידרו שהם מאמינים בהם. השחקנים קיבלו את העידוד, ואם היו מעודדים כמו שעודדו בבלומפילד, זה היה תורם".

יניב קטן נבדק בעינו, בה היה שיפור רב. קטן נפגע מרגלו של מילאן מרטינוביץ' ב-0:0 מול מכבי ת"א לפני שבוע, וצפוי לשוב לאימונים ביום שלישי.

קופים ירוקים, בואו הביתה

מנכ"ל חיפה, איתמר צ'יזיק, דיבר על הרצון לראות יותר קהל חיפאי באיצטדיון הביתי: "אין לי בכלל ספק, שאם היו מאפשרים לנו לארח את צסק"א מוסקבה בקרית אליעזר, כל הכרטיסים היו נמכרים". צ'יזיק רוצה לראות את האוהדים גם בליגה: "אני מודע לקשיים להגיע מהמרכז לחיפה, ולכן העמדנו לרשות האוהדים מערך הסעות מסודר. אנחנו יודעים שהגעה למשחקים בקריית אליעזר, דורשת השקעה כלכלית ונוחות. גם כאן הנהלת המועדון הולכת לקראת הקהל, ובחמש השנים האחרונות מחירי הכרטיסים כמעט ולא שונו. לאור הנסיבות, נשוב ונבחן כיצד ניתן לאפשר לאוהדינו להגיע למשחקים בחיפה, למרות שידורי הטלוויזיה, התנאים במגרש וההוצאות הכספיות".

כמו כן נודע, כי הרעיון להעביר את המשחק מול אספניול לאצטדיון רמת גן ירד מהפרק לאחר שהתברר כי הקבוצה כנראה לא מסוגלת למלא את המגרש. למשחק, שייערך בבלומפילד בעוד שבועיים, נמכרו כ-3000 כרטיסים. אם קצב המכירה יימשך, המשחק מול הקבוצה הספרדית יהיה סולד אאוט הרבה לפני ה-8 במרץ.

או סקנדל או קרנבל

בעקבות ההפסד של צסק"א מוסקווה לחיפה, מתחילים ברוסיה לחפש אשמים, והתקשורת המקומית טוענת כי בצוות המקצועי של צסק"א חושדים שהחלוץ ואגנר לאב, שנעדר משני המשחקים מול הירוקים, שיקר לגבי חומרת פציעתו ובמהלך השבועיים ששהה בברזיל מולדתו ניצל את הזמן לבקר בקרנבל בריו במקום לחזור לקבוצה . מדובר בינתיים בחשד, שבמידה ויתאמת עם חזרתו של לאב מחר (שני) לרוסיה בבדיקה של הצוות הרפואי של המועדון, הוא עשוי לספוג קנס כבד ואולי אף יותר מכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully