וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאינטר נמאס מאדריאנו

24.2.2007 / 23:31

החלוץ הברזילאי לא שותף במשחק נגד ולנסיה בגלל חגיגות יתר ולראשי המועדון כבר עולים הטורים. בקיץ יהיה שמח

לאינטר פשוט נמאס מאדריאנו, כך טוענים באיטליה. הקבוצה תמכה בחלוץ הברזילאי במשך תקופה ארוכה, זה חזר לכבוש, אבל מסתבר שגם לחגוג.

אדריאנו לא שותף במשחק הקבוצה מול ולנסיה בליגת האלופות ביום רביעי בגלל חגיגות יום ההולדת ה-25 שלו שלושה ימים לפני כן. התקרית הזו העלתה שוב את השאלות סביב המשך הקריירה של החלוץ במילאנו, כשבקיץ צפויות התפתחויות. "כמה פעמים כבר שמעתם סיפורים כאלו?" צוטט נשיא המועדון, מאסימו מוראטי, "הייתה לו יום הולדת ולכן יש לו זכות לחגוג, אלא שהוא עשה את זה בצורה מוגזמת".

באיטליה כבר ידעו לדווח במהלך סוף השבוע שאנשי אינטר פשוט מאסו בהתנהגותו של אדריאנו. מוראטי אמר: "לא נמשיך לגנות את ההתנהגות שלו לנצח. אנחנו רק רוצים לשים אותו במצב בו הוא יבין שההתנהגות שלו תשפיע על עתידו".

משחקי שבת באיטליה

שני משחקים פתחו את המחזור ה-25 בליגה האיטלקית הערב (שבת). קייבו הביסה 0:3 את טורינו בורונה. אריון בוגדאני כבש צמד בדקות 2 ו-45, מתאו בריגי הוסיף את השלישי שתי דקות אחרי פתיחת המחצית השנייה. לטורינו היה זה הפסדם השישי ברציפות.

אטאלנטה ופאלרמו נפרדו ב-1:1. ריקרדו זאמפנה העלה את הקבוצה מברגמו ליתרון בדקה ה-13, אבל איימו דיאנה השווה בדקה ה-54. פאלרמו לא ניצחה מאז אותו דרבי מול קטאניה, בו גברה על יריבתה 1:2. לשמחתם, חניכיו של פרנצ'סקו גווידולין פתחו את העונה בצורה מסחררת וכנראה שדבר לא ימנע מהם להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully