וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת ישראל נגד אוהדי מכבי ת"א: פרק 500

לי בוץ

24.2.2007 / 23:56

האוהדים הצהובים טוענים כי השוטרים בבלומפילד נתנו להם 2 דקות להתפזר לבתיהם ולאחר מכן החלו לפנותם בכח. אוהד אחד נפצע

גם השבוע לא הצליחה המשטרה להסתדר עם אוהדי מכבי ת"א, והפעם, לדברי האוהדים, החליטו השוטרים במקום כי שתי דקות לאחר שריקת הסיום כבר לא צריכים להיות אוהדים בתחומי האצטדיון. פרק הזמן הלא כל כך הגיוני שקיבלו הצהובים לא הספיק להם, דבר שגרם ליס"מניקים במקום להתחיל לפנות את האוהדים תוך כדי אלימות. אוהד אחד נפצע בצורה לא קלה לאחר שמספר שוטרים הלמו בראשו.

"השוטרים החליטו להתנהג כמו ההורים שלנו וחשבו שאנחנו צריכים לחזור מוקדם הביתה", סיפר אחד האוהדים לוואלה! ספורט. "שמענו אותם לפני המשחק מדברים על כך שיתנו לנו שתי דקות להתפנות מהאצטדיון, אבל זה לא הגיוני כי אחרי משחק אנשים נשארים לדבר קצת על מה שהיה".

"אחרי שנגמר לנו הזמן שהקצו לנו, החלה האלימות", המשיך האוהד. "פתאום 20 יס"מניקים עמדו לידנו, צעקו לנו 'יאללה לכו הביתה' והחלו להעיף אוהדים במכות. אחד האוהדים קיבל כל כך הרבה מכות בראש, שזה ממש היה מפחיד. בשביל מה הם היו צריכים את זה? זה הרי לא משחק של מכות, פ"ת בקושי הביאו אוהדים ולנו אפילו לא היו אביזרי עידוד".

בהמשך השבוע ינסו נציגי האוהדים ליזום פגישה עם הנהלת מכבי ת"א, תוך מטרה שהקבוצה תעזור לאוהדים במאבקים מול המשטרה. "השנה השוטרים פשוט מחפשים אותנו בטירוף", הסביר אחד האוהדים. "אוהדי הפועל זרקו רימון הלם, אוהדי מכבי חיפה משתמשים בפירוטכניקה כמעט בכל משחק, ורק אלינו נטפלים בצורה שאפילו שלטים לא נותנים לנו להכניס. אנחנו לא יודעים אם זה קשור לרשימות של לוני או לשיתוף הפעולה שלו עם המשטרה, ורוצים לקבל מההנהלה תשובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully