וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן צפוי להמשיך עוד עונה

לי בוץ

24.2.2007 / 21:19

אחרי ה-0:1 על הפועל פ"ת המשיך מאמן מכבי ת"א לנפק תירוצים ("אין לי כלים לשחק התקפי"), אבל חוזהו יוארך, כנראה. לחמן היה נסער

עמי שומן

צילום ועריכה: דרור פיקלני

אלי כהן רוצה שהפועל ת"א תנצח

מכבי ת"א השיגה הערב (שבת) משחק 17 ברציפות ללא הפסד עם ניצחון 0:1 על הפועל פ"ת. שער של אבי נמני בדקה ה-20 עשה את ההבדל, אבל הצהובים שוב לא הרשימו.

אלי כהן ניסה לספק הסברים ליכולת: "אני מרוצה מהנקודות וגם מזה שהגענו להרבה מצבים, אבל מדאיג אותי שאנחנו מגיעים למצבים כל כך קורצים ולא מסיימים. לפחות רף ההחמצות הגיע לכמות סבירה. אם היינו מבקיעים את השני במחצית הראשונה היינו גומרים את המשחק ומבקיעים עוד". בראיון לערוץ 10 המשיך המאמן כשהסביר: "אין לי כלים לשחק התקפי".

כהן דווקא נותר אופטימי לגבי טור הכיבושים של קבוצתו: "בסוף זה יגיע. הייתי צריך לצאת שמח ומאושר אבל אני מרגיש כאילו שיחקתי את משחק החיים שלי. המתח התיש אותי כי מכל טעות קטנה אפשר לחטוף. את חוקי הפיזיקה אתם מכירים אם לא מבקיעים, אז סופגים.

"האוהדים יודעים מה היה פה בשנה שעברה, שהיה גלקטיקוס והיה חרבון גדול ולכן הם מבינים אותנו. זו הפעם הראשונה בה אני מאחל להפועל ת"א לנצח ולסיים במקום השני. תסתכלו על הגרלת המשחקים של הסיבוב השלישי ותבינו למה".

כהן גם התפנה לדבר על הקפטן וכרגיל שפע מחמאות: "אבי נמני זה חלק בלתי נפרד ממכבי ת"א. תיכננתי לאבי 65 דקות, משכתי אותו עוד קצת בקושי, אני לא רוצה לפצוע אותו. הפציעה של שטרית שינתה לי קצת את התוכניות. כשנמני לא משחק הוא תמיד חסר". כשנשאל כהן מה יעשה בעונה הבאה, בה נמני לא ישחק, ענה בצחוק: "אני אעלה לשחק".

המאמן הכחיש שמועות על קרע בינו לבין הבוס: "לוני נמצא 3,000 ק"מ מכאן, אני מדבר איתו כמה פעמים ביום, אנחנו ביחסים טובים מאוד. כשמדברים על מתיחות אולי מתכוונים לזה שלוני עושה הרבה מתח כשהוא עושה התעמלות בבוקר". עוד הוסיף במפתיע: "יש לי חוזה כמעט סגור לעונה הבאה".

משה ביטון אמר: "הפועל פ"ת נלחמים על החיים שלהם. לקחנו נקודות חשובות וננסה להמשיך ככה. הגענו להרבה מצבים, אבל החמצנו מקו השער כמה פעמים. לא משפיעים עלינו דיבורים על חוסר המחץ בהתקפה".

אבי יחיאל: "כל עוד אנחנו קרובים לביתר עדיין אפשר לדבר על אליפות. אנחנו צריכים לשפר את המשחק שלנו כי אם לא נעשה את זה זה לא יספיק. אנחנו צריכים לנצח יותר בקלות ואם נשפתר אין סיבה שלא נלך עד הסוף. אנחנו מתחילים את הסיבוב השלישי במצב טוב מאוד, הרבה יותר טוב ממה שחשבנו. ככל שאנחנו מצליחים יותר המוטיבציה שלנו עולה".

טברטקו קאלה: "אני מאוד שמח שניצחנו. אני לא רוצה לדבר על אליפות יש עדיין 11 משחקים, אולי נוכל לדבר על זה בעוד חודש. יש 3-4 קבוצות שרצות בצמרת והכל אפשרי במצב הזה. מאוד קשה לי לעמוד בצד השני של המגרש ולראות את ההחמצות כי אני יודע כמה יתרון של 0:1 הוא שביר. תמיד אפשר לספוג את השוויון".

לחמן כואב

הפועל פ"ת הפסידה וזמנה בליגה הבכירה ממשיך לאזול. השחקנים בלבן היו פחות טובים מהצהובים, אבל לא נפלו מהם בהרבה.

טעות אחת של רפי כהן, שהרשה לבעיטה חופשית של אבי נמני לחדור לשערו דרך מרכז המסגרת, עשתה את ההבדל. אייל לחמן אמר: "באנו היום מאוד מוכנים. היו לנו כמה התקפות מתפרצות שהיו מצויינות, אבל לא הבקענו".

מכאן פנה לחמן לדבר על שיפוטו של חיים יעקב, שהרחיק שלא בצדק את מעוז סמיה: "באשדוד הולצמן נפל ברחבה והשופט הודה שהוא טעה, אז שתקנו. אלון יפת הורה על הנקודה הלבנה נגדנו והודה. יש תחושה שכל פעם שהפועל פ"ת עולה למגרש אז היא באה לבושידו. אני על סף משבר אישי כי אני נתתי לזה לבוא אליי כמו גל לפנים, פעם אחר פעם. הרי זה ברור שבאף מגרש בארץ מעוז סמיה לא היה מורחק כפי שהורחק היום".

לחמן הנסער המשיך: "את הקבוצה הזאת היה צריך לטפח ולא להתעלל בה בצורה כזאת. אני אישית מרגיש סטיגמה קטסטרופלית על כלום. באנו לשחק הכי התקפי ואיבדנו שחקן על כלום. שתקנו והתנהגו באצילות עד היום. אני חזק ואשאר כך. אני לא מאחל לאף אחד לחוש את התחושות שאני חש.

"עבדנו ונלחמנו עד כלות נשמתנו. ראינו שחקנים שאיבדו כוחות בדקה ה-60 אבל נלחמו עד הסוף, לא ויתרנו לבית"ר, לחיפה. אנחנו רגישים מאוד למה שקורה לנו, אבל להישבר או לסגת, לעולם לא".

לחמן זכה לקללות רבות מצד אוהדיה של הפועל פ"ת, שרבים מהם דרשו את התפטרותו אחרי המשחק. "מה אני יכול להגיד להם? אני כואב לא פחות מכל אחד מהם", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully