וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמואל אטו חוזר לסגל

24.2.2007 / 18:34

הקמרוני נכלל ברשימת השחקנים של ברצלונה להתמודדות מול בילבאו בליגה. רייקארד כועס על מי שאמר שרונאלדיניו שמן

אחרי כל המחלוקות, המריבות והלכלוכים הפנימיים - סמואל אטו חוזר לסגל של ברצלונה.

הקמרוני שעדיין מתאושש מההיעדרות בארבעת החודשים האחרונים מהמגרשים בשל ניתוח בברך, נכלל בסגל של פרנק רייקארד למשחק מול אתלטיק בילבאו מחר (ראשון) בליגה.

בארסה מקווה שהחלוץ יוציא אותה מהבוץ אליו נקלעה לאחרונה, עם הפסדים מול ולנסיה ב'לה ליגה' וליברפול בצ'מפיונס ליג.
כזכור, אטו חזר לפעילות בתחילת החודש והוכנס לחמש הדקות האחרונות בתיקו 0:0 מול אוסאסונה, אבל סירב להיכנס למשחק כחילוף מאוחר במחזור שלאחר מכן מול ראסינג סנטאנדר בטענה שהוא צריך זמן רב יותר להתכונן. לבקשתו, הוא נותר מחוץ ל-18 במשחקים מול ולנסיה וליברפול ותקף בתקשורת את רונאלדיניו ואת המאמן, שלדבריו ביקרו אותו שלא בצדק.

יש לו פשוט עצמות כבדות

"סמואל אמר לי שהוא מוכן לשחק, וזה אומר שהוא שוב מרגיש טוב", אמר היום רייקארד במסיבת עיתונאים. המאמן הסביר כי "הוא עדיין צריך זמן כדי לחזור לכושר מלא".

גם רונאלדיניו, ליונל מסי, חאבייר סאביולה, איידור גודיונסן ולודוביק ז'ולי כשירים בחלק ההתקפי של בארסה ונמצאים בסגל של רייקארד למשחק בנואוקאמפ. רפאל מארקז יקבל מנוחה מההולנדי, בעוד דקו וג'אנלוקה זאמברוטה יחמיצו את המשחק בשל השעיות וג'וליאנו בלטי פצוע.

רייקארד התייחס לטענות בתקשורת המקומית על כך שרונאלדיניו שמן, ואמר: "הוא תמיד משחק מצויין בשבילנו, וחבל שיש אנשים שפונים נגדו. לשחקנים יש ביטחון עצום ביכולות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully