וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'סטין הנין נשארה נסיכה

24.2.2007 / 18:19

בגמר קלאסי בטורניר דובאי ניצחה הבלגית 4:6, 5:7 את אמילי מורסמו ושמרה על תארה. ליוביצ'יץ' ניצח את דוידנקו ברוטרדם

שתי המדורגות ראשונות בטורניר דובאי, אמילי מורסמו וז'סטין הנין, נפגשו הערב (שבת) בגמר היוקרתי של נסיכות הנפט שבסופו הלכה הנין הביתה עם תואר ראשון ל-2007. הבלגית והצרפתייה מדורגות 2 ו-3 בעולם, ולאחר הניצחון של הנין היא העלתה את המאזן ביניהן ל-6:7 לטובתה. זה היה ניצחונה השני ברציפות של הנין על מורסמו, שניצחה את הנין בגמר אליפות אוסטרליה ובגמר ווימבלדון 2006. הנין גמלה לה בגמר טורניר סוף השנה.

הנין פתחה טוב, שברה פעמיים את ההגשה של מורסמו ועלתה ל-1:3. מורסמו יכלה לקחת את המשחקון הבא אבל לא הצליחה להתגבר על ארדן בנקודת השבירה, והבלגית המשיכה את המומנטום ל-1:4. ההגשה עברה לידי אלופת השנה שעברה, אבל דווקא אז התעוררה הצרפתיה, הצליחה לשבור ולצמק ל-2:4.

מורסמו שמרה על ההגשה שלה, והורידה ל-3:4 אחרי פתיחה שהיתה בשליטה מוחלטת של הבלגית. המשחקון הבא כבר סימן מאבק צמוד לשתי היריבות הוותיקות, כשמורסמו עולה ל-0:40 רק כדי לראות את הנין משווה, מנצחת את המשחקון ומגדילה את היתרון ל-3:5. גם המשחקון הבא היה מותח, להנין הייתה אפשרות לקחת אותו בנקודת שבירה אבל הצרפתייה התאוששה והורידה ל-4:5. הנין לקחה את העניינים לידיים, ובמערכון חד וחלק סגרה את המערכה הראשונה על 4:6 לאחר 46 דקות.

הבלגית פותחת מבערים

במערכה השנייה אלופת ווימבלדון פתחה טוב, לא הורידה את הראש ועלתה ל-0:2 לאחר מאבק עיקש מול ההגשה הטובה של אלופת הרולאן גארוס. הנין הגיבה בראלי משלה, שברה את ההגשה והשוותה ל-2:2. אבל אלופת אוסטרליה אשתקד לא נכנעה, חשקה שיניים והמשחק הוסיף להתנדנד בין שתי השחקניות כשכל אחת לוקחת משחקון עד 3:4 למורסמו. טעויות לא מחויבות של הצרפתיה עזרו להנין להשוות ובמצב של 4:4 שתי הטניסאיות נלחמו על כל כדור במשחקון התשיעי שמורסמו הצליחה איכשהו לצאת ממנו ולשמור על ההגשה, 4:5.
בקלאץ' הנין כפתה על מורסמו עוד טעויות, ודרסה אותה ללא מענה במשך 3 משחקונים ברציפות בדרך ל-5:7 במערכה השניה, 0:2 במערכות וניצחון בגמר הטורניר אחרי שעה ו-42 דקות.

שתייה לכולם על חשבון ליוביצ'יץ'?

איבן ליוביצ'יץ' הצליח למנוע הערב גמר כל-רוסי בטורניר רוטרדאם, כשגבר על המדורג שלישי בעולם, ניקולאי דוידנקו, 6:4, 6:7, 6:7. הקרואטי, שהפציץ 24 אייסים במהלך המשחק, היה כל כך מאושר מהניצחון הדחוק עד שהבטיח לקנות לכל אחד ואחד מהצופים באיצטדיון כוס משקה במידה וינצח גם בגמר. מי שינסה למנוע מהצופים את התענוג יהיה מיכאל יוז'ני, שניצח את הסרבי נובאק דיוקוביץ' 6:3, 6:7, 5:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully