וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן עשתה את שלה

24.2.2007 / 18:40

ניצחה 1:2 את וולפסבורג ותקווה למעידה של שאלקה מול לברקוזן. מיינץ לא עצרה מול נירנברג וניצחה 1:2, האנובר - דורטמונד 2:4

מאז שאוטמר היצפלד מונה למאמן באיירן מינכן, הדבר הכי יציב בקבוצה הבווארית הוא חוסר היציבות. אלופת הבונדסליגה אירחה בביתה את וולפסבורג, ניצחה 1:2, ורשמה את ניצחון הליגה השני מארבעת המשחקים תחת שרביטו של המאמן הגרמני.

לוקאס פודולסקי, בשער הליגה השני שלו העונה, העלה את מינכן בדקה ה-26 ליתרון 0:1, כשדייק מהנקודה הלבנה. מארק ואן בומל קבע 0:2 בדקה ה-56, אבל סדרי מאקיאדי צימק לזכות האורחים בדקה ה-79, והוסיף עוד כמה דפיקות לב לאוהדי מינכן, עד לניצחון המיוחל.

בניצחונה זה, ניצלה באיירן את התיקו 0:0 מאמש (שישי) בין השנייה בטבלה שטוטגארט להרטה ברלין, כדי לצמק את הפער בצמרת. המחזור ה-23 ינעל מחר (ראשון) כשבאייר לברקוזן תנסה להפתיע את שאלקה 04 בגלזנקירשן (18:00). באותה שעה נועלת הטבלה בורוסיה מינשנגלאדבאך תארח את השלישית ורדר ברמן.

מיינץ והאנובר לא עוצרות

מיינץ - נירנברג 1:2

בירת ריינלנד-פאלץ הפכה ללהיט של הבונדסליגה. המארחת רשמה את ניצחונה החמישי בשישה משחקים, ומי דאג לזה? מוחמד זידאן כמובן. החלוץ המצרי, שלא מצא בה את מקומו בורדר ברמן והושאל למיינץ בחלון ההעברות, כבש צמד (20, 27) שהעניק למיינץ את שלוש הנקודות. איבן סנקו (64) עוד הספיק לצמק עבור נירנברג, והמארחים, שעד דצמבר נשאו את הבונדסליגה על גבם, מדורגים בתום המחזור במקום העשירי בטבלה.

האנובר - בורוסיה דורטמונד 2:4

מאז סוף ינואר המארחת לא עוצרת, וגם האורחת מדורטמונד לא הצליחה למנוע ממנה ניצחון רביעי מחמשת המשחקים האחרונים שלה. אחרי מחצית ראשונה מאופסת היה זה סזאבולקס הוצי שדייק מהנקודה הלבנה והעלה את האנובר ליתרון 0:1 בדקה ה-56. 3 דקות מאוחר יותר הורחק נלסון הידו ואלדז והמארחים החלו לדרוס. יירי סטיינר (69) וצמד של ארנולד ברוגינק (76, 78) קבעו 0:4 גדול לקבוצתו של דייטר הקינג. שעריהם של אבי סמולארק (87) ופלורן קרינגה (90), הוציאו את דורטמונד עם תוצאה מכובדת מהמפגש הזה.

המבורג - פרנקפורט 1:3

בקרב התחתית שנערך ב-AOL ארינה, העלה רפאל ואן דר וארט את המארחת ליתרון 0:1 בדקה ה-7. פרנקפורט השוותה בדקה ה-59 משער של נאוהירו תאקאהרה, אבל היה זה יומה של המבורג. פיוטר תרוצ'ובסקי כבש בדקה ה-77 ואיביקה אוליץ' הבטיח בתוספת הזמן את ניצחון המארחים.

קוטובס - ארמיניה בילפלד 1:2
לקוטבוס: מריוס קוקיילקה (62), סרגיי ראדו (66). לבילפלד: פיטר גבריאל (15).

בוכום - אאכן 2:2
לבוכום: תאופניס גקאס (25), ג'ואל אפאלה (52). לאאכן: ודאד איביסביץ' (34), מתיאס להמן (57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully