וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם בתפקיד הטיטאניק

24.2.2007 / 20:40

הפטישים המשיכו לשקוע עם תבוסה צורבת 4:0 לצ'רלטון של מאמנם לשעבר אלן פארדיו. 1:2 דרמטי למנצ'סטר יונייטד על פולהאם

המחזור ה-28 בפרמיירליג יצא לדרך עם הניצחון הדרמטי 1:2 של מנצ'סטר יונייטד, שהגיעה מרוצה אחרי ניצחון חוץ על ליל בשמינית גמר ליגת האלופות, בפולהאם. ליברפול, שהניצחון שלהבקמפ נואו משמעותי הרבה יותר, חזרה לכושר גם בליגה עם 0:4 גדול על שפילד יונייטד. ווסטהאם התארחה אצל מאמנה לשעבר, אלן פארדיו, וחטפה מקבוצתו הנוכחית, צ'רלטון, תבוסה משפילה של 0:4. רצף ארבעת הניצחונות של רדינג נעצר עם הפסד 2:1 במידלסבורו.

פולהאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1

לצ'לסי יש מחויבות אחרת בסוף השבוע, גמר גביע הליגה מול ארסנל, וזו הייתה הזדמנות פז עבור חניכיו של סיר אלכס פרגוסון להגדיל את הפער בפסגה לתשע, ובזכותו של כריסטיאנו רונאלדו זה אכן קרה, כשהפורטוגלי פירפר חצי הגנה בדרך לשער ניצחון בדקה ה-88.

פולהאם ספגה בשלושת משחקי הליגה האחרונים שלה לא פחות מ-12 שערים, אבל נראתה נחושה ומאורגנת הרבה יותר, והקשתה על השדים האדומים לפתח את המשחק הרגיל שלהם ולנצל את המהירות והחדות באגפים של רונאלדו וריאן גיגס.

בריאן מקברייד ניצל טעות גסה של אדווין ואן דר סאר כדי להעלות את המארחים ליתרון מפתיע בדקה ה-17, אבל גיגס השווה בדקה ה-29, כשסיים מתפרצת מצוינת עם פאלש בחצי גובה לפינה הרחוקה, אחרי הרמה מצד שמאל. בדיוק כשהיה נראה שהקבוצות יתחלקו בנקודות, החליט רונאלדו, שלפני המשחק דובר שייתכן שלא יהיה בסגל בגלל המשחק בצ'מפיונס, לקחת את העניינים על עצמו. הוא קיבל כדור במחצית המגרש של מנצ'סטר, והחל בשעיטה שהסתיימה רק ברשת, עם סלאלום מפואר ובעיטה מתוך הרחבה פנימה. שער גדול של שחקן גדול.

ליברפול - שפילד יונייטד 0:4

הרדס הגיעו לאנפילד לאחר שעשו יותר מחצי עבודה בדרך להדחת אלופת אירופה רפא בניטז, שלא רצה לאבד את המומנטום לקראת הגומלין מול הקטלונים, נתן מנוחה לחלק מהשחקנים שהשיגו את התוצאה הנהדרת בקאמפ נואו. קרייג בלאמי, הכוכב של הערב בקטאלוניה ביום רביעי, אפילו לא היה בסגל. למרות זאת, בניטז לא שילם מחיר ורובי פאולר, שפתח בחוד האדום, החזיר לספרדי על האשראי עם צמד פנדלים במחצית הראשונה בדקות 17 ו-24‎ וסמי הופייה (70) וסטיבן ג'רארד (73) הכפילו במחצית השנייה.

צ'רלטון - ווסטהאם 0:4

איזו תוצאה לאלן פארדיו. מאמן צ'רלטון פגש את קבוצתו בשלוש וקצת העונות האחרונות וניצח אותה בגדול. מהצד השני חזר אלן קרבישלי למקום בו היה הרבה יותר ממאמן, הוואלי, אותו הוא למד להכיר מאז 1990 ועד סיום העונה שעברה‎.

קרבישלי מסתבר, לא הצליח לעשות קסמים. הפטישים אמנם ניצחו את מנצ'סטר יונייטד במשחק הבכורה שלו על הקווים באפטון פארק, אבל מאז לא טעמו ניצחון. ההפסד היום חבר לשלושה רצופים לפני כן ועתידה של ווסטהאם בליגה הראשונה לוט בערפל. גם עתידו של קרבישלי לא ברור‎.

דארן אמברוז (23), ג'רום תומאס (34) ודארן בנט (41) הלמו בווסטהאם כבר במחצית הראשונה‎. תומאס גבש את השני שלו בדקה ה-80 אחרי בישול של אמברוז. יוסי בניון פתח בהרכב הפטישים ושיחק 90 דקות.


מידלסברו - רדינג 1:2
לבורו: מארק וידוקה 7, איגביני יעקובו 69. לרדינג: ג'ון אוסטר 87.

ווטפורד - אברטון 3:0
לאברטון: מנואל פרננדס 23, אנדי ג'ונסון 24, ליאון עוסמן 90.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully