וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: בית"ר ומ.ס אשדוד העפילו לחצי גמר הגביע

אסף שקד ולי בוץ

24.2.2007 / 15:36

הקבוצה מהבירה הביסה את הפועל ירושלים 0:3 בדרבי, משערים של ריקן, עזריאל ומשעלי. אלירן זראי הבקיע לאשדוד בדקה ה-118 מול מכבי ת"א

קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים העפילה הבוקר (שבת) לחצי גמר גביע המדינה בפעם השנייה ברציפות, לאחר שגברה על הפועל 0:3 בדרבי העירוני של הבירה.

לא פחות מ-2,500 אוהדים בצהוב-שחור ועוד כ-1,000 באדום הטריחו את עצמם למשחק. קצב המשחק במחצית הראשונה היה מהיר, עם כמה הזדמנויות לבית"רים, אבל השער הראשון הגיע רק בפתיחת המחצית השנייה.

שי נסים פרץ באגף והוכשל על קו הרחבה בזווית אלכסונית משערה של הפועל. אבי ריקן סובב את הכדור מזווית קשה הישר אל חיבורי הקורות, וקבע 0:1 מרשים. בדקה ה- 63 נפצע שחקנה של הפועל ירושלים בקרסול, ובעודו שוכב על הדשא המשיכה בית"ר לשחק. יונתן זאדה דהר מחצית המגרש ושיחרר כדור רוחב מצוין לעברו של חן עזריאל, וזה גילגל פנימה מ-7 מטרים את ה-0:2, על רקע תלונותיהם של השחקנים באדום. בדקות הסיום הגיע ה-0:3 של טל משעלי.

בחצי הגמר תחכה לבית"ר מ.ס. אשדוד, שהדיחה הבוקר את מכבי ת"א אחרי ניצחון דרמטי בדקות הסיום. הצהובים נהנו מדחיפה של הקהל, שכן המשחק התקיים בקרית שלום, דבר שלא עזר לחניכים של אלון ברומר להעפיל לשלב הבא.

מכבי פתחה טוב את המחצית הראשונה ובדקה העשירית נפסל שער של חי סלוק בטענת נבדל. הצהובים המשיכו ללחוץ, אך המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים. האורחים התעוררו במחצית השנייה והגיעו למספר מצבים קורצים, אך עירנו של השוער גיא הדני השאירה את התוצאה מאופסת גם בתום 90 הדקות.

המשחק נכנס להארכה ובדקה ה-118, שתי דקות לפני שריקת הסיום שהיתה שולחת את הקבוצות לבעיטות 11 מטרים, הצליחה אשדוד לכבוש את שער הניצחון - אלירן זראי דייק בבעיטה חופשית ושלח את חבריו לחגוג עלייה לחצי הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully