וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכח, התרופה לכל כאב

יואב ויכסלפיש

24.2.2007 / 20:58

אחרי 7 משחקים ללא ניצחון רשמה אשדוד 0:3 על הקבוצה החלשה של מלמיליאן, ועם שערים של עזרן, שריקי והולצמן לקחה שלוש נקודות

מ.ס. אשדוד אירחה הערב (שבת) באיצטדיון הי"א את הכח עמידר ר"ג במסגרת מחזור הנעילה של הסיבוב השני בליגת העל, אחרי שאיבדה הרבה מומנטום בשבועות האחרונים. אבל מולה עמדה קבוצה חלשה בדמות הכח עמידר רמת גן, והאשדודים לא התקשו לנצח 0:3.

מלבד מאבקי התחתית הקשים שחווה הקבוצה של מלמיליאן, נאבק המאמן עם פציעות שפוקדות את הקבוצה, שכבר החליפה חמישה שוערים במהלך העונה. ישראל פילוסוף, השוער במשחק מול עיר הנמל, הוציא כדור ראשון מהרשת כבר בדקה ה-2, אחרי שער של קשר אשדוד, יניב עזרן. המחצית הראשונה התאפיינה בקצב איטי וכמעט ללא אירועים.

במחצית השנייה הקצב התגבר והכח השתלטו על המשחק, אבל לא היתה תכליתית. מנגד, אשדוד היתה תכליתית מאוד ושיתוף פעולה מוצלח בין יניב עזרן לעידן שריקי הסתיים בשער של האחרון. שי הולצמן חתם בדקה ה-90 את תוצאת המשחק. הכח החלשה יכולה להתנחם בזה שגם הרצליה הפסידה ומצב הנקודות נשאר בעינו, אך בעקבות הפרש השערים, ירדו מלמיליאן וחניכיו אל מתחת לקו האדום.

מהלך המשחק

דקה 2- גול! פתיחה נהדרת לאלון חזן ושחקניו. עידן שריקי חטף כדור מהגנת הכח עמידר ר"ג, השאיר את יניב עזרן לבד מול ישראל פילוסוף, והנה 0:1 קליל למארחים.

דקה 24- שריקי הכניס כדור להולצמן, שבעט מתוך הרחבה, אבל ישראל פילוסוף הדף.

דקה 42- שוקי נגר דהר באגף שמאל, מסר לאבי תקוה שחופשי מול אג'יי, בעט מקרוב החוצה.

דקה 60- פריצה של נגר מצאה את דן רומן במרכז הרחבה, אך האחרון בעט החוצה.

דקה 68- אבי תקוה בעט מ-25 מטרים לחיבורים ואג'יי הדף.

דקה 73- חסן בעט מעשרה מטרים ואג'יי קלט.

דקה 77- גול! עזרן פרץ מהאגף, מסר לעידן שריקי שבעט מקצה הרחבה לקורה ופנימה, כדי להעלות את אשדוד ליתרון 0:2.

דקה 90- גול! יניב עזרן תיעתע בהגנת הכח ומסר לשי הולצמן שקבע 0:3 וניצחון גדול לאשדוד.

הרכבים:

מ.ס. אשדוד: סמי אג'יי: יוסי אופיר, גורה טל, כריסטיאן גונזלס, אדיר טובול: אמיר אלקריף, רחמים צוקול (מסאיי דגו 72), ז'אן ז'אק גוסו גוסו: יניב עזרן, שי הולצמן, עידן שריקי (אייל אלמושלינו 87).

הכח עמידר ר"ג: ישראל פילוסוף: ליאור ראובן, איציק כהן, יוסי ביטון (סבטי ליפניה 85), שוקי נגר: יוסי רוזן (מנור חסן 46), דניאל היידמן, דודי ליברמן (שלומי אדרי 72), דן רומן, אבי תקוה: פפי קימוטו.

"הביטחון העצמי חזר אלינו"

בסיום המשחק אלון חזן, מאמן אשדוד, היה מרוצה וניצל את האפשרות להחמיא לשחקניו: "אני שמח מאוד בשביל עידן שריקי, שחקן שמשקיע המון במשחק ושבר היום בצורת ארוכה. מה שחשוב הוא שהביטחון העצמי חזר לנו, אני מקווה שתהיה לזה המשכיות והשחקנים יידעו לתת את הכל נגד בית"ר. התהילה מלוכלכת בהמון זיעה, ואפשר היה לראות שהשחקנים רוצים כבר מהדקה הראשונה".

הכח עמידר ר"ג רשמה הפסד שני ברציפות, והאכזבה על כך שהקבוצה לא ניצלה את הפסדיהן של ירבותיה לתחתית, ניכרה על פני שחקניה. מגן הקבוצה שוקי נגר: "להפסיד 3:0 זה אכזרי וכואב. התוצאה משקרת, הגענו למצבים ולא ניצלנו אותם".

מאמן הכח עמידר ר"ג, אורי מלמיליאן: "עשר הדקות האחרונות לא דומות לכל המשחק. קיבלנו בראש בגלל הפקרת ההגנה. נילחם על החיים שלנו עד הסוף ולא צריך להרים ידיים. יש עוד 11 מחזורים וצריך להמשיך עד הסוף. אנו מגיעים למצבים, אבל ליד השער צריך להיות שקטים וזאת הבעיה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully