וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאאס התנצל בפני לוין, צפוי לחזור להרכב באורווה

לי בוץ

24.2.2007 / 21:03

הארגנטינאי, שהושעה מהמשחק באייברוקס, זומן לשיחת הבהרה עם המאמן והמנכ"ל והגיע. ורמוט ודה ברונו צפויים להחליף את טועמה וחן המוצהבים

"יושרו ההדורים בין חאבייר פאאס לניר לוין", כך הודיעה הבוקר (שבת) הפועל ת"א. כזכור, ביומיים האחרונים נראה היה כי פאאס לא ייסים את העונה במועדון, זאת לאחר שהושעה ממשחק הגומלין מול גלזגו ריינג'רס לאחר שמחה על הדחתו מההרכב.

"הקבוצה הוציאה הודעה מסודרת שהוא עבר עבירת משמעת, ולכן לא הולבש למשחק", סיפר אמש לוין עם נחיתתו בישראל. "הוא נקרא לשיחה, לא הגיע וזו לא התנהגות שהולמת שחקן במועדון. הנושא יטופל במסגרת המועדון כמו שצריך".

ואכן כך היה. הבוקר הוזמן פאאס לשיחה עם המאמן והמנכ"ל אריה הרשקוביץ', אליה התייצב כמתוכנן. הארגנטינאי התנצל על אירועי סקוטלנד, השניים קיבלו את התנצלותו והחליטו שלא להענישו.

לאחר השיחה שב פאאס לאימונים יחד עם יתר חבריו לקבוצה לקראת המשחק מול מכבי פ"ת ביום שני. הבלם צפוי לחזור להרכב הראשון, כשואליד באדיר יוסט חזרה לקישור האחורי. ברוך דגו, שחלה באבעבועות רוח במהלך השהות בסקוטלנד, לא התאמן ולא ישחק באורווה. דגו יקבל טיפולים וינוח מספר ימים לפני שישוב להתאמן.

פרט לדגו, האדומים יחסרו במשחק את סלים טועמה וטל חן, שירצו עונש הרחקה בעקבות חמישה כרטיסים צהובים. החסרון המשמעותי שמשאירים דגו וטועמה בקישור צפוי לסלול את דרכם להרכב של גילי ורמוט ולוסיאנו דה ברונו.

עדכון ראשון: 12:35
עדכון אחרון: 15:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully