וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "עשו עליהום על קולאוטי"

רומן רוזנבלט

24.2.2007 / 21:23

מאמן חיפה התראיין לאתר הרשמי ונתן גב לחלוץ. גם את אנדרסון גיבה: "הוא משתבח". בצל האופוריה, חזרה האלופה החולה להתאמן

מאמן מכבי חיפה רוני לוי התראיין היום (שבת) לאתר הרשמי של הקבוצה והתייחס בראיון למספר שחקנים, להדחתה של צסק"א והעפלת קבוצתו לשמינית גמר גביע אופ"א ולא שכח להודות לאוהדי הקבוצה.

לגבי רוברטו קולאוטי אמר: "מה שעשו לרוברטו, זה עליהום. הוא חלוץ גדול בקנה מידה ישראלי. בחור נהדר, מקצוען אמיתי שיודע להתנהג גם בתקופות רעות וגם בטובות. יש לו קו ברור, הוא ממשיך ודבק בו ותוצאות מגיעות בסוף. לא יצליחו לשבור אותו, הוא יחזור לעצמו ואני מקווה שהשער מול צסק"א יחזיר לו את הביטחון. אני לא מגלה את אמריקה, כשאני אומר שחלוץ עם ביטחון זו תוספת רצינית לקבוצה".

לוי הסביר לגבי הבלם-קשר שאבייר אנדרסון: "ככל שעובר הזמן, הוא משתבח. כמו מסודי. יש לו יתרון עצום, שאפשר להשתמש בו בכמה תפקידים, קשר אחורי, בלם ואם יצטרכו משהו בחירום, אולי עוד תפקיד. לגבי העונה הבאה, אנחנו אפילו לא מהרהרים מה יהיה. נשארו לנו משימות רבות- ליגה, גביע, אירופה. את הסיכומים לגבי כל שחקן והקבוצה נעשה בסוף העונה. לא רציני לדבר על זה כעת. נמתין בסבלנות, אולי העונה תסתיים בצורה מצוינת?".

"אין ספק שיש לצסק"א שחקנים טובים, אבל וכאן אנחנו בסירה אחת אתם" המשיך לוי "לא תמיד כשאתה פייבוריט, אתה מנצח. בליגה שלנו סבלנו מספר לא קטן של פעמים ששיחקנו מול קבוצות פחות טובות על הנייר והפסדנו או ספגנו שערים כואבים. מול צסק"א, ידענו למצוא את נקודות התורפה שאיתרנו אחרי צפייה ממושכת בהם".

המאמן לא שכח את האוהדים: "אני חייב לעצור ולשבח את האוהדים שלנו. לא פעם מזכירים אותם כדי לצאת ידי חובה, אבל הפעם, כמו מול אוקזר ופרטיזן, הקהל דחף אותנו בצורה יוצאת מהכלל וזה הוסיף לשחקנים את הרמה, היכולות וכוחות ברגעים קשים. כל הכבוד להם".

חיפה נדבקה בוירוס

מכבי חיפה החולה חזרה הבוקר (שבת) להתאמן, הפעם לקראת משחק הליגה ביום שני נגד הפועל כפר סבא, כשברקע הניצחון הגדול על צסק"א וההעפלה לשמינית גמר גביע אופ"א. רוני לוי, שגם נדבק וחלה בעצמו, הגיע בכל זאת להעביר את האימון.

אלון חרזי, שנדבק גם הוא בוירוס ש'קטל' את חבריו לקבוצה בשבוע האחרון, לא הצליח להתאמן וכך גם מאור מליקסון הפצוע, שהתאמן בשולי המגרש. לעומתם עבאס סואן, שלומי ארבייטמן ורפאל אולארה, שבמצבו חלה הטבה משמעותית, חזרו לאימונים. יניב קטן עדיין מושבת ויחמיץ את המשחק ביום שני. הקשר-חלוץ עשוי לחזור למחזור הראשון של הסיבוב השלישי.

לוי ערך אימון קצר יחסית כדי לא להעמיס יתר על המידה ומחר באימון המסכם הוא צפוי להחליט על ההרכב לקראת המשחק. שלומי ארבייטמן ימשיך ככל הנראה למלא את מקומו של יניב קטן ואילו רפאל אולארה עשוי לשחק לצידו של דקל קינן שחוזר מהשעיה במידה וחרזי לא יחלים. כבר אתמול (שישי) החלה הקבוצה במכירת כרטיסים למשחק הבית מול אספניול שיתקיים ב-8 במרץ בבלומפילד בשעה 20:45. הגומלין יערך בברצלונה שבוע אחרי.

האתר הרשמי של אספניול פרסם כבר כתבת רקע על מכבי חיפה, בה הוא מפרט את מצבה הנוכחי של הקבוצה וכן מציין את שחקנים בולטים, ביניהם, אלון חרזי, הקפטן הותיק וכן הזרים של הקבוצה, דירסאו, בוקולי ומסודי. גם רוברטו קולאוטי ויניב קטן זוכים לציון בכתבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully